ست بافت مردانه و زنانه Zigzag
  • ست بافت مردانه و زنانه Zigzag

    مناسب زوج های خاص پوش

    طراحی فوق العاده شیک و جدید

    مناسب فصل


    قیمت : 69000 تومان



    زوج های جوان همواره می خواهند تا هماهنگی و عشق خود را نمایان سازند. از جمله مد های جدید و به روز ارائه شده پوشاک با طرح یکسان برای زوج هاست که هماهنگی خاصی به زوج ها داده و زیبایی فوق العاده ای در نمایش یک دلی میان آن ها دارد. ست بافت مردانه و زنانه Zigzag از جمله ست های جدیدی است که با طرحی بدیع و با کیفیتی بی نظیر عرضه شده است تا بهترین هدیه برای زوج های جوان و عاشق باشد. این محصول به صورت فری سایز عرضه شده است و برای افرادی که دارای سایز لارج و ایکس لارج دارند مناسب است.


    قیمت : 69000 تومان



    ویژگی های ست بافت مردانه و زنانه Zigzag:
    - طراحی فوق العاده شیک و جدید
    - شانه تا شانه بافت مردانه:43 سانتی متر
    - شانه تا شانه بافت  زنانه: 40 سانتی متر
    - قد بافت مردانه:72 سانتی متر
    - قد بافت زنانه: 85 سانتی متر
    - مناسب زوج های خاص پوش



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 69000 تومان


    ماسک بهداشتی استقلال دابل فیس (دو رو) دارای 3 لایه می باشد، پارچه آن بسیار نرم و لطیف بوده و برای تمامی سنین قابل استفاده است.

    قيمت : 49000 تومان
  • یکی از اکسسوری‌های مهم و کاربردی کیف پول است. کیف پول‌ها در اندازه، مدل و رنگ‌های مختلف طراحی می‌شوند و بیش  وسیله‌ای برای نگهداری پول و کارت‌های بانکی و موبایل هستند.

    قيمت : 159000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و حتی می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 379000 تومان
  • کفش دخترانه نایک طرح Bee مناسب خانم‌هایی است که مشکل پسند هستند. امروزه گرایش به کفش‌های اسپرت و راحتی بیش از پیش شده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • این محصول دارای کلاه بوده که کلاه به هودی متصل است و همچنین جلوی هودی جیب کانگرویی تعبیه شده است. سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و سايزبندي آن فري سايز است و مناسب براي باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد. وزن و اندازه آن بسیار سبک و خوب بوده که باعث راحتی مصرف کننده می باشد.

    قيمت : 369000 تومان