بافت مردانه Yarin
  • بافت مردانه Yarin

    طراحی سه رنگ فوق العاده شیک

    بافت بسیار ظریف و برجسته

    مناسب فصل


    قیمت : 35000 تومان



    این بافت زیبا با نوار های سه رنگ بر روی آن جلوه ای ویژه داشته و مورد پسند جوانان خوش پوش و جویای مد قرار گرفته است و به صورت فری سایز عرضه شده است. الگوی بافت در دو نوار بالایی به صورت راه راه و در قسمت پایین بافت به صورت لوزی می باشد که نمای بسیار زیبایی به این بافت خاص بخشیده است.


    قیمت : 35000 تومان



    ویژگی های بافت مردانه Yarin:
    - طراحی سه رنگ و بسیار شیک
    - بافت بسیار ظریف و برجسته
    - فری سایز (مناسب لارج تا ایکس لارج)
    - شانه تا شانه: 50 سانتی متر
    - قد بافت: 67 سانتی متر
    - زیر بغل تا زیر بغل: 53 سانتی متر
    - طول آستین: 60 سانتی متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 35000 تومان


    ساعت مچی اسپریت مدل BS بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد باشد. ساعت مچی اسپریت مدل BS بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است،طراحی شیک وخاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید.

    قيمت : 149000 تومان
  • کفش ساقدار مردانه L V مدل  Easy way یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 339000 تومان
  • کفش ونس ساقدار گزینه ای بسیار مناسب برای فصل های سرد بوده که این نیم بوت انتخاب بسیاری از افراد برای فصول گرم نیز می باشد. این کفش با شلوارهای جین دمپافیت و حتی مام استایل دارای جذابیت خاص و منحصر به فرد خود می باشد.

    قيمت : 349000 تومان
  • تابستان امسال هم ما زیبایی پوشش را به شما هدیه می کنیم. مانتو تابستانه طرح آرتمیس دوخته شده از بهترین پارچه شانتون است که پوششی مناسب برای فصل تابستان است. 

    قيمت : 149000 تومان
  • شیشه صفحه ساعت از شیشه رفلکس ساخته شده که جذابیت ساعت را چند برابر کرده ،بند به کار رفته در تولید این ساعت از چرمِ مصنوعیِ با دوام است و زیبایی خاصی دارد.

    قيمت : 179000 تومان