کاپشن مردانه Legend
  • کاپشن مردانه Legend

    Legend Men Coats

    طراحی جديد و فوق العاده شيک

    سایز لارج و ایکس لارج  ( با قابلیت انتخاب سایز )


     جنس پارچه مموری آستر دار


    قیمت : 109000 تومان



    این کاپشن فوق العاده با جنس پارچه مموری آستردار و ضد آب و با طرح جذاب دو دو سایز لارج و ایکس لارج عرضه شده است و مناسب آقایان مشکل پسند می باشد. این کاپشن فشن و شیک کامل کننده استایل شما در روزهای برفی سال خواهد بود و با رنگ مشکی به شما مشتری گرامی تقدیم می شود.


    قیمت : 109000 تومان



    ویژگی های کاپشن مردانه Legend :
    - جنس: پارچه مموری آستر دار
    - سایز: لارج و ایکس لارج (با قابلیت انتخاب سایز)
    - طراحی جدید و شیک
    - رنگ مشکی
    - سايز L:  شانه تا شانه: 47CM / طول : 69CM
    - سايز XL:  شانه تا شانه: 49CM / طول : 72CM



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 109000 تومان


    صفحه نمایشی و مربع شکل ساعت در ابعاد 40 × 40 میلی‌متر طراحی شده و ضخامت آن در قسمت بدنه 10 میلی‌متر است. این ساعت امکان نمایش تقویم روز را نیز دارد.

    قيمت : 149000 تومان
  • کیف پول و موبایل Borna، آن چیزی است که به کارت های متعدد بانکی شما نظم بخشیده و پول های نقد شما همواره مرتب و تا نخورده باقی می ماند. ویژگی برتر این کیف دارا بودن جای موبایل است که به گونه ای طراحی شده است که تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید) تا 5.5 اینچ درون آن جا می گیرد.

    قيمت : 49000 تومان
  • کفش دخترانه Crash کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز به ویژه کفی ابری سفید رنگ آن توجه همگان را به خود جلب می کند. این کفش زیبا در رنگ مشکی از جنس رویه بافت و با گیره بندهای بسیار زیبا و سایزبندی 37 تا 40 ارائه شده است و با انواع لباس هماهنگی دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • طرح مد روز و مورد پسند دختران جوان. فوق العاده شیک و با کیفیت. امکان استفاده در باشگاه و فضای باز. ارائه شده در 2 رنگ صورتی و سبز با خطوط هایلایت.

    قيمت : 199000 تومان
  • عینک زنانه اپیروس به همراه کیف و دستمال اورجینال. طراحي بی نظیر و خیره کننده ويژه سال 2013، فوق العاده زیبا و شیک با کیفیت استثنایی برای اولین بار در ایران ...

    قيمت : 49000 تومان