تبدیل 1 به 2 هدفون (AUX)
  • تبدیل 1 به 2 هدفون (AUX)
     
    پشتیبانی از هدفون های معمولی و مجهز به میکروفون

    دارای دو پوشش محافظ برای کاهش تداخل الکترومغناطیسی


    کانکتورهایی با آلیاژ های بسیار مرغوب برای مقاومت در برابر خوردگی

    قابلیت اتصال دو هدفون به یک دستگاه
     

    قیمت : 12000 تومان



    مبدل 1 به 2 درگاه 3.5 میلی‌متری Aux. به کمک این مبدل می‌توانید موسیقی، کتاب صوتی یا فیلم را با دوستان و همراهان خود به اشتراک بگذارید، با دو هدفون به یک‌صدا گوش دهید و باهم از آن‌ها لذت ببرید. این محصول هم از هدفون‌های معمولی و هم از هدفون‌های مجهز به صدابَر پشتیبانی می‌کند. ویژگی دیگر این محصول استفاده آن به عنوان جا کلیدی می باشد.


    قیمت : 12000 تومان



    ویژگی های مبدل یک به دو :
    - سازگار با انواع دستگاه های مجهز به درگاه 3.5 میلی متری
    - قابلیت اتصال دو هدفون به یک دستگاه
    - قابل استفاده به عنوان جا کلیدی
    - قابل استفاده برای موبایل و تبلت های اندورید و ایفون
    - پشتیبانی از هدفون های معمولی و هدفون های مجهز به میکروفون
    - دارای دو پوشش محافظ برای کاهش تداخل الکترومغناطیسی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 12000 تومان
     


    دستبند دیتا لاین، کابل اتصال موبایل شما به یو اس بی کامپیوتر است که دارای طراحی جدید و بسیار شکیل می باشد که شما می توانید آن را به شکل دستبند به دور مچ انداخته و همیشه به همراه داشته باشید.

    قيمت : 25000 تومان
  • با کیت بزرگ‌نمایی صفحه‌نمایش گوشی موبایل، نگران مطالعه یا تماشای ویدیو با صفحه‌نمایش‌های کوچک گوشی‌هایتان نباشید. این محصول قادر است خروجی صفحه‌نمایش گوشی موبایل را تا سه‌برابر بزرگ و تماشای آن را راحت‌تر کند.

    قيمت : 179000 تومان
  • هندزفری بلوتوثی حلزونی یک هندزفری کوچک با قابلیت های ویژه می باشد که از طریق بلوتوث به گوشی وصل شده و با کیفیت و کارایی خود تمام نیاز های شما را به یک هندزفری پاسخ گفته و بهترین همراه شما در زمان هایی ست که مشغله کاری زیادی داشته باشید.

    قيمت : 99000 تومان
  • هدفون های بلوتوثی از محبوب ترین لوازم جانبی هستند که مورد استقبال کاربران قرار گرفته اند. چرا که این دستگاه های دوست داشتنی نظیر هندزفری های با سیم دست و پاگیر نبوده و کاربران را در طول روز اذیت نخواهند کرد.

    قيمت : 379000 تومان
  • جوی استیک موبایل و تبلت Logitech، طراحی این جوی استیک برای انگشت شصت دست است تا سریع، راحت و البته با هیجانی بیشتر بتونین بازی کنید. این جوی استیک با استفاده از یک فنر مارپیچی که در مرکز قرار گرفته به سرعت عکس العمل نشون میده و برای بازگشت به حالت اولیه و اکشن بعدی بسیار سریع است.

    قيمت : 29000 تومان