قلم طراحی جادویی ادویه
  • قلم طراحی جادویی ادویه

    مخصوص انجام تزئینات روی انواع شله زرد، حلیم، قهوه و...

    استفاده بسیار راحت و آسان

    کارکرد با 2 عدد باطری ساعتی

    بدنه پلاستیکی بسیار با کیفیت



    قیمت : 25000 تومان



    قلم طراحی جادویی برای تزیین انواع ماست ،شله زرد، حلیم، قهوه و ... هست که میتونید با داشتن اون یک طراحی فوق العاده راحت و زیبا داشته باشید . نحوه کار این قلم به صورتیه که مواد پودری دلخواهتون رو داخل اون پر میکنید و با فشردن دکمه اون ادویه ها و پودرها بیرون میاد و میتونید طرحتون رو راحت رسم کنید. این قلم برای یک پذیرایی عالی و طراحی انواع مواد غذایی و ... یک گزینه عالی برای خانم ها و بسیاری از کافی شاپ و رستوران ها به حساب میاد. این محصول با دو عدد باطری ساعتی قابل استفاده است.


    قیمت :
    25000 تومان


    ویژگی های قلم طراحی جادویی ادویه :
    - مخصوص انجام تزئینات روی انواع شله زرد، حلیم، قهوه و...
    -
    استفاده بسیار راحت و آسان
    - کارکرد با 2 عدد باطری ساعتی
    - بدنه پلاستیکی با کیفیت
    - دارای ویبره
    - طول تقریبی : 13 سانتی متر



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 25000 تومان


    پنکه همراه دارای 3 درجه سرعت باد دهی متفاوت می باشد، قابلیت شارژ مجدد پنکه همراه باعث می شود که همیشه بتوانید از این پنکه همراه استفاده کنید پنکه همراه داری یک چراغ قوه در کنار محصول می باشد .

    قيمت : 239000 تومان
  • دارای 6 لیوان با اندازه های مختلف دارای دسته بادکش با کاربری بسیار راحت رفع دردهای زانو، ساق پا، پاشنه، کف و روی پا رفع گرفتگی و اسپاسم های عضلانی درمان بیماری های روماتیسمی کنترل فشار خون بالا درمان سردرد و میگرن رفع گرفتگی برونش ناشی از آلرژی و آسم از بین بردن واریس و...

    قيمت : 89000 تومان
  • درب جادویی مجیک مش از جنس توری می باشد و از ورود و خروج هوا جلوگیری نمی کند، در نتیجه برای فصل های گرم که می خواهید در و پنجره ی منزل خود را باز بگزارید بسیار مناسب است.

    قيمت : 289000 تومان
  • بدون تردید خوردن آب میوه تنها محدود به فصل گرما نیست چرا که انواع میوه ها هر یک خواص خود را داشته و ضمن داشتن خاصیت ضد بیماری و ضد سرطانی، موجب شادابی و نشاط و جوانی پوست نیز می گردند ...

    قيمت : 169000 تومان
  • اگر به دنبال ظرف و گالن مناسب برای کمپینگ و سفر هستید، گالن تاشو حاضر یک گزینه عالی است.این گالن دارای خصوصیات منحصر به فردی است که آن را به یک وسیله عالی و ضروری برای سفر تبدیل کرده است.

    قيمت : 189000 تومان