نگهدارنده توری مدل Strong
  • نگهدارنده توری مدل Strong

    ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت، با ماندگاری بالا

    قابل استفاده داخل اتومبیل و سطوح صاف و تميز

    توری کشی محکم


    قیمت : 24000 تومان



    نگهدارنده توری مدل Strong در داخل ماشین و سایر سطوح از جمه دیوار، شیشه و... به راحتی نصب شده و امکان در دسترس قرار دادن اجسام کوچک مانند کارت، سیگار، گوشی موبایل و... را فراهم می‌کند. بیشترین کاربرد این محصول در داخل اتومبیل می باشد که می توانید آن را بر روی درب یا ... نصب کنید و موبایل یا سایر اجسام کوچکتان را درون آن قرار دهید. نصب این محصول بسیار آسان بوده و با استفاده از چسب دو طرفه ای که بر روی آن قرار دارد انجام میگیرد.


    قیمت : 24000 تومان


    ویژگی های نگهدارنده توری مدل Strong :
    - ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت، با ماندگاری بالا
    - قابل نصب روي در ماشين و سطوح صاف و تميز
    - نصب آسان و ظاهری زیبا
    - توری کشی محکم
    - ابعاد: 19 در 8 سانتی متر
    - چسب قوی



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 24000 تومان


    آچار همه كاره نينجا والت بهترین و ضروری ترین وسیله ای که می توانید در کیف خود به همراه داشته باشید. با قابليت 18 ابزار متفاوت در سايز يك كارت عابر بانک. وسیله مورد نیاز برای هر خانه و فرد.

    قيمت : 35000 تومان
  • دستمال حوله ای آشپزخانه میکروفایبر 20 عددی مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه  با قدرت جذب بسیار بالا، بدون پرزدهی و شستشوی راحت و همچنین قابل استفاده برای تمیز کردن صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، بدون ایجاد خش هیچ لکه ای را به جا نمی گذارد.

    قيمت : 269000 تومان
  • هندزفری ایرپاد بلوتوثی مدل M10 محصولی است که می‌تواند با پخش موسیقی‌های مورد علاقه‌ی شما با کیفیتی رضایت‌بخش، لحظات خوشی را در هر مکان و زمان برایتان به ارمغان آورد. طراحی این محصول به گونه‌ای است که علاوه بر داشتن زیبایی و جذابیت، متناسب با ارگونومی گوش می‌باشد و هنگام استفاده‌ی طولانی مدت موجب ایجاد خستگی و احساس ناراحتی برای مصرف کنندگان نمی‌شود. طراحی اصولی هندزفری بلوتوثی مدل M10 سبب شده است تا هنگام انجام فعالت های مختلف بطور ناخواسته از گوش شما جدا نشود؛ بنابراین کاربر می‌تواند با خیالی آسوده از لذت کار با این هدفون بهره مند شوند

    قيمت : 389000 تومان
  • از برش زن هندوانه با طراحی زیبا و خاص علاوه بر برش هندوانه می توان برای میوه هایی نظیر خربزه ، گرمک ، طالبی و … هم استفاده کرد.  با توجه به کاربرد این اسلایسر هندوانه به راحتی میوه را چاقو بزنید و آن را جدا کنید به طوری که ابعاد آن یکسان است. کاربرد این محصول به گونه ای است که در قسمت جلویی آن یک تیغه قرار دارد که میوه را به راحتی برش می زنید و آن را جدا کنید.

    قيمت : 69000 تومان
  • هندزفری بلوتوث Arched به شکل مستطیل طراحی شده است و بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارد. روی این محصول خطوطی نقش بسته‌اند تا ظاهری ساده و خسته‌کننده نداشته باشد. این هندزفری ابعاد 4.3 × 1.4 سانتی‌متری دارد که برای یک هندزفری ایده ال محسوب می‌شود.

    قيمت : 129000 تومان