دستگاه رقص نور اسپیکردار
  • دستگاه رقص نور اسپیکردار

    تغییر افکت نور با صدا و حالت دستی

    مناسب جشن ها و مهمانی ها

    پخش موزیک با صدای مطلوب

    همراه با ریموت کنترل و فلش


    قیمت : 75000 تومان



    شما هم دوست دارید که در منزل خودتان دستگاه رقص نور داشته باشید تا در تولدها، جشن ها و مهمانی ها از آن استفاده کرده و بر جذابیت جشن بیافزایید. محصول جدید و بینظیر دستگاه رقص نور اسپیکردار است که دارای سنسور صوتی بوده که با میزان صدا تغییر رنگ داده و چرخش می کند. دستگاه رقص نور همچنین دارای ریموت کنترل از راه دور بوده و مهمتر از همه دارای بلندگو است و قابلیت پخش موزیک MP3 را دارد که از طریق فلش و مموری موزیک پخش می کند.


    قیمت :
    75000 تومان


    ویژگی های دستگاه رقص نور اسپیکردار :
    - ظاهر کوچک و نفیس.
    - کنترل سرعت چرخش، رنگ ها
    - تغییر افکت نور با صدا و حالت دستی
    - مناسب جشن ها و مهمانی ها
    - پخش موزیک با صدای مطلوب
    - LED با طول عمر بالا و کیفیت عالی
    - این دستگاه به همراه یک فلش مموری و یک ریموت کنترل عرضه می شود.
    - دارای 3رنگ اصلی قرمز - آبی - سبز


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 75000 تومان


    با کیت بزرگ‌نمایی صفحه‌نمایش گوشی موبایل، نگران مطالعه یا تماشای ویدیو با صفحه‌نمایش‌های کوچک گوشی‌هایتان نباشید. این محصول قادر است خروجی صفحه‌نمایش گوشی موبایل را تا سه‌برابر بزرگ و تماشای آن را راحت‌تر کند.

    قيمت : 179000 تومان
  • گلدان آکواریومی از سری لوازم تزئینی لوکس و مدرن است که امکان نگهداری انواع گیاه و آبزیان را به صورت همزمان در یک جا فراهم می کند. گلدان آکواریومی دارای یک استند برای نگهداری گلدان است که می توانید گل های زینتی ، سبزه ، کاکاتوس و . . . را بر روی آکواریوم خود داشته باشید.

    قيمت : 129000 تومان
  • خداوند چشم انسان را بسیار ظریف، ولی با دقت محدود آفریده است؛ به همین علت گاهی اوقات لازم است از یک وسیله جانبی برای بهتر دیدن کمک بگیریم ...

    قيمت : 79000 تومان
  • 3D-Man Stand یک پایه‌ رومیزی است که برخلاف مکانیزم ساده‌اش، طراحی خلاقانه و جالبی دارد. کار با آن بسیار ساده است. با قابلیت نگهداری تمامی گوشی های موبایل و تبلت ها.

    قيمت : 25000 تومان
  • جوی استیک موبایل و تبلت Logitech، طراحی این جوی استیک برای انگشت شصت دست است تا سریع، راحت و البته با هیجانی بیشتر بتونین بازی کنید. این جوی استیک با استفاده از یک فنر مارپیچی که در مرکز قرار گرفته به سرعت عکس العمل نشون میده و برای بازگشت به حالت اولیه و اکشن بعدی بسیار سریع است.

    قيمت : 29000 تومان