تی شرت مردانه طرح Golden S
  • تی شرت مردانه طرح Golden S

    جنس پارچه: ویسکوز


    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)

    شیک و مورد پسند جوانان



    قیمت : 149000 تومان



    تی شرت Golden S با کیفیت عالی به صورت فری سایز مناسب سایز لارج و ایکس لارج با جنس پارچه ویسکوز عرضه شده و حتما در میان محبوب ترین تی شرت های شما قرار خواهند گرفت. این تی شرت ظاهری کاملا شیک داشته و جذابیت خاصی به شما خواهد بخشید. ویژگی این محصول ساده بودن طراحی آن می باشد.


    قیمت : 149000 تومان



    ویژگی های تی شرت مردانه طرح Golden S :
    -
    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - دارای جنس پارچه ویسکوز
    - قد تیشرت: 64 سانتیمتر
    - عرض سینه: 44 سانتیمتر
    - شیک و مورد پسند جوانان امروزی
    - رنگ بندی: مشکی


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 149000 تومان


    یک محصول فوق العاده سبک و راحت برای پیاده روی و انجام کارهای روزمره زیره ی این محصول از مواد درجه یک پیو می باشد که سبکی و راحتی چشمگیری به این کار داده ...

    قيمت : 179000 تومان
  • تی شرت سه بعدی Blocks به گونه ای است که نمایی کاملا سه بعدی داشته و طراحی آن هر کسی را شگفت زده کرده و توجه همگان را به خود جلب می کند و بسیار مورد پسند جوانان علاقمند به مد است‏.‏

    قيمت : 99000 تومان
  • کفش ساقدار مردانه L V مدل  Easy way یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 339000 تومان
  • کفش مردانه Rax. این کفش های شیک و جدید به تازگی عرضه شده اند و کیفیت آن ها شما را شگفت زده خواهد کرد. این کفش فوق العاده با کیفیت بوده و طراحی بسیار شیکی دارد.

    قيمت : 299000 تومان
  • بسیاری از ما تجربه‌ی استفاده از ساعت کامپیوتری را در همان دوران کودکی داشته‌ایم. ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل A159 از شرکت معروف و سرشناس کاسیو یک ساعت دیجیتالی است و ظاهر منحصر به فردش شاید ما را به یاد دهه‌های گذشته بیاندازد.

    قيمت : 149000 تومان