تی شرت کلاه دار Nike طرح Red
  • تی شرت کلاه دار Nike طرح RED

    دارای جنس پنبه ای درجه یک


    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)

    طراحی بسیار شیک و زیبا



    قیمت : 45000 تومان



    اگر به دنبال تی شرتی راحت و مناسب فصل هستید که به ویژه مناسب ورزشکاران باشد و اندام شما را به بهترین شکل نمایان سازد و در عین حال دارای طرحی ویژه و مد روز باشد به شما تی شرت کلاه دار Nike طرح RED را معرفی می نماییم. طرح ویژه این تی شرت به ویژه کلاه آن نمایی خاص داشته و متمایز کننده تیپ و استایل شما در میان دوستانتان خواهد بود. این تی شرت به صورت فری سایز (مناسب سایز L و XL) عرضه شده است.


    قیمت : 45000 تومان



    ویژگی های تی شرت کلاه دار Nike طرح RED :
    -
    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - دارای جنس پنبه ای درجه یک
    - قد تیشرت: 72 سانتیمتر
    - عرض سینه: 41 سانتیمتر
    - شیک و مورد پسند جوانان
    - رنگ بندی: قرمز
    - جنس: نخ و پنبه



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 45000 تومان


    کیف پول زنانه فانتزی Nina از لوازم ضروری است که هر خانوم با سلیقه ای در میان لوازم شخصی خود از آن نیز برخوردار است ، برخلاف اکثر کیف های موجود در بازار از زیپ فلزی و سرزیپ مرغوب استفاده شده است...

    قيمت : 99000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و حتی می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 379000 تومان
  • کفش ساقدار مردانه Black ecco یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 279000 تومان
  • شال گردن خزدار زنانه جادویی علاوه بر زیبایی دو چندانی که برای شما به ارمغان می آورند، در روزهای سرد از نفوذ سرما و برودت هوا به بدن جلوگیری می نمایند. این شال گردن با طول و عرض استانداردی که دارد به خوبی از شما در مقابل سرما محافظت می‌کند.

    قيمت : 59000 تومان
  • انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای پیاده روی، ورزش و دویدن بسیار مناسب است. رنگ بسیار زیبای آن شیکی و جذابیت را در انتخاب استایل شما میدهد...

    قيمت : 219000 تومان