ساک ورزشی Reebok
  • ساک ورزشی Reebok

    دارای آستر داخلی و رویه چرم صنعتی


    مناسب برای لوازم باشگاه

    ظاهری کلاسیک و ساده


    قیمت : 49000 تومان



    ساک ورزشی Reebok با رنگ بندی: قرمز و مشکی ارائه شده و در ابعاد 50*24*24 سانتی متر طراحی شده است. جنس پارچه به کار رفته در طراحی این ساک از چرم صنعتی است و مقاومت و دوام آن را برای استفاده طولانی مدت بالا برده است همچنین به راحتی قابل شستشوست. به هر دو صورت دستی و دوشی حمل می گردد، چند جیب خارجی و داخلی آن جهت سهولت دسترسی به برخی وسایل ضروری و پرکاربرد طراحی شده است تا مجزا از دیگر وسایل نگهداری گردد و در هر زمان که نیاز بود به راحتی بتوان از آنها استفاده نمود.


    قیمت : 49000 تومان



    ویژگی های ساک ورزشی Reebok :
    - جیب داخلی بسیار بزرگ و دارای زیپ
    - ابعاد: 50 در 24 در 24 سانتی متر
    - دارای دسته برای حمل دستی
    - رنگ بندی: مشکی و قرمز
    - جنس: چرم صنعتی
    - دارای آستر داخلی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان


    امروزه با توجه به افزایش حجم گاری، مدت‌زمان پشت‌میزنشینی و سنگینی کارهای روزمره بیشتر مردم دچار افتادگی شانه هستند.

    قيمت : 59000 تومان
  • مجسمه Clash طرح کینگ و کویین. این مجسمه ها بر گرفته از شخصیت های بازی جذاب و محبوب کلش - Clash of Clans در دو طرح کینگ و کویین هستند و شو و هیجان این بازی را به همراه دارند.

    قيمت : 59000 تومان
  • ست تیشرت و شلوار PUMA با جنس مکلون با رنگ مشکی می باشد که مدل تی شرت آستین کوتاه و دارای چاپ بسیار شیک است.

    قيمت : 249000 تومان
  • رنگ نور مهتابی، باتری قابل شارژ و متریال با کیفیت چراغ اضطراری شارژی V-50 را به یک محصول مناسب جهت روشنایی بخشیدن در هر مکان و لحظه های نیازتان است.

    قيمت : 299000 تومان
  • عینک آفتابی Bermuda  معروف ترین مدل هست که فوق العاده مورد پسند سلایق مختلف هست. از مهمترین حسن این مدل میتوان به مقاوم بودن آن اشاره کرد.کاملا ضد حساسیت می باشند و برای افرادی که به فلز حساسیت دارند و نمی توانند فریم عینک فلزی استفاده کنند بسیار مناسب می باشد.  

    قيمت : 119000 تومان