ساعت دخترانه 6 بند قابل تعویض
  • ساعت دخترانه 6 بند قابل تعویض

    دارای 6 بند و 11 قاب رنگی

    جنس: چرم مصنوعی

    دارای جعبه شکیل و زیبا


    قیمت : 99000 تومان



    ساعت دخترانه 6 بند قابل تعویض یکی از جدیدترین ساعت هایی می باشد که عرضه شده است و دارای طراحی خلاقانه ای بوده و توانسته است با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای 6 بند رنگی قابل تعویض به همراه 11 قاب رنگی دور ساعت می باشد. قاب، بند و صفحه ساعت، از جنس با کیفیت ساخته شده اند و بهره گیری از موتور با دوام و قدرتمند از کیفیت بالای این محصول خبر میدهد. صفحه ساعت به زیبایی طراحی شده است و به صورت فوق العاده ای خود نمایی میکند.


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های ساعت دخترانه 6 بند قابل تعویض :
    - دارای 6 بند و 11 قاب رنگی قابل تعویض
    - قطر صفحه ساعت: یک سانتی متر
    - جنس: چرم مصنوعی و با کیفیت
    - نصب و تعویض بند به سادگی
    - دارای جعبه شکیل

    نحوه تعویض بند و قاب ساعت:
    - بند مورد علاقه تان در داخل گیره های ساعت قرار داده، قاب هم رنگ را برداشته و به صورت پیچی به دور صفحه ساعت بچرخانید تا فیکس بشود. به همین سادگی و در عرض کمتر از 1 دقیقه ساعت مورد علاقه تان در دستان شماست.



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان


    ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی نوعی انقلاب در عرصه ی کیف های جیبی محسوب می شود، چرا که در برابر محصولات مشابه از داشته های بیشتری در ساخت بهره می برد و با قالب دوست داشتنی خود نگاه خیل عظیمی از دوستداران دنیای کیف را به خود جلب کرده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه ساقدار Timberland طرح Baskets کفش اسپرتی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید. این کفش زیره فوق العاده زیبایی دارد که از استحکام بالایی هم برخوردار است و از جنس PU می باشد و بسیار مقاوم است.

    قيمت : 199000 تومان
  • ساق دست طرح تاتو تهیه شده از بهترین و مرغوبترین پارچه می باشد که دارای طرح های متفاوت و بسیار شیک می باشد. با استفاده از این محصول انواع تاتو را بر دستان خود داشته باشید.

    قيمت : 49000 تومان
  • ست سوئیشرت و شلوار BMW دارای جنس نخ و پنبه کرک دار و رنگ آن مشکی می باشد که مدل سویشرت آستین بلند و شلوار تا مچ پا(کش دار) است.مزايای طرح BMW سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و سايزبندي آن فري سايز است و مناسب براي باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد.

    قيمت : 349000 تومان
  • کفش دخترانه Ozzy کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز به ویژه کفی ابری سفید و همینطور برچسب های هولوگرامی بسیار شیک آن توجه همگان را به خود جلب می کند.

    قيمت : 229000 تومان