ست کیف و کفش Selfie
  • ست کیف و کفش Selfie

    کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و زیبا

    کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز)

    کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم

    طرح بسیار شیک و مدرن و جوان پسند



    قیمت : 49000 تومان



    اگر به دنبال ست کیف و کفش زیبا، سبک و راحتی هستید که مناسب فصل بوده و توجه همگان را به خود جلب کند این ست مناسب ترین انتخاب خواهد بود. این ست کیف و کفش با جنس مخمل و طرح فوق العاده مدرن و شیک عرضه شده است و کفش آن در سایز های 37 الی 40 می باشد که شما هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید.


    قیمت : 49000 تومان



    ویژگی های ست کیف و کفش سلفی :
    -
    کیف کج به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم
    - کيف بسيار جادار و سبک
    - جنس کیف و کفش : ترکیبی (مخمل)
    - جنس زیره کفش : پیو دور دوزی شده
    - کفش در سایز های 37 تا 40 (با قابليت انتخاب سايز)



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان


    کفش مردانه Rax. این کفش های شیک و جدید به تازگی عرضه شده اند و کیفیت آن ها شما را شگفت زده خواهد کرد. این کفش فوق العاده با کیفیت بوده و طراحی بسیار شیکی دارد.

    قيمت : 299000 تومان
  • ست ساعت مچی Zara مدل Boulder بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد برای یک زوج باشد. ست ساعت مچی Zara مدل Boulder با کیفیتی فوق العاده و قیمتی مناسب ارائه شده که در نوع خود طرفداران زیادی پیدا کرده است.

    قيمت : 179000 تومان
  • یک محصول فوق العاده سبک و راحت برای پیاده روی و انجام کارهای روزمره زیره ی این محصول از مواد درجه یک پیو می باشد که سبکی و راحتی چشمگیری به این کار داده ...

    قيمت : 179000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 159000 تومان
  • کفش ونس ساقدار گزینه ای بسیار مناسب برای فصل های سرد بوده که این نیم بوت انتخاب بسیاری از افراد برای فصول گرم نیز می باشد. این کفش با شلوارهای جین دمپافیت و حتی مام استایل دارای جذابیت خاص و منحصر به فرد خود می باشد.

    قيمت : 349000 تومان