ظرف نگهدارنده چای و قهوه Scoop Jar
  • ظرف نگهدارنده چای و قهوه Scoop Jar

    جنس: پلاستیک شفاف


    جلوه ی زیبای آشپزخانه شما

    طراحی فانتزی و بسیار زیبا



    قیمت : 39000 تومان



    به دنبال ظرف مناسب برای نگهداری قهوه و یا چای خشک در منزل هستید؟! ما به شما ظرف نگهدارنده چای و قوه Scoop Jar را پیشنهاد می کنیم. جنس پلاستیک فشرده ، شفاف و مقاوم بوده و طراحی آن توسط کشور آمریکا انجام شده است. زمانی که شما چای و یا قهوه را درون ظرف فانتزی قهوه و چای بریزید و قاشق را درون آن قرار بدهید این ظرف مانند یک گلدان خواهد بود که یک گیاه در آن قرار گرفته شده است. این محصول می توان در منزل ، کافی شاپ ها بهره برد و همچنین به عنوان دکوراسیون محیط نیز قابل استفاده می باشد.


    قیمت : 39000 تومان



    ویژگی های ظرف نگهدارنده چای و قهوه Scoop Jar :
    - ظرفیت نگهداری تا 725 میلی لیتر
    - همراه با قاشق پیمانه به شکل برگ
    - جنس: پلاستیک فشرده و شفاف
    - طراحی فانتزی و بسیار زیبا
    - ابعاد: 16 در 9 سانتی متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 39000 تومان


    موقع کوهنوردی، سفر و... به همراه داشتن آب سرد یا گرم به شرط این که دمای انها تغییری نکند خیلی لازم به نظر میرسد.فلاسک دماسنج دار با طراحی هوشمندانه ای که دارد ,دارای سنسور دمای هوشمند برای اندازه گیری دما هست که به راحتی میتوانید با ضربه زدن روی صفحه LCD ان از داغ بودن یا سرد بودن محتوای فلاسک باخبر شوید.

    قيمت : 299000 تومان
  • بعضی از افراد علاقمند به مطالعه قبل از خواب هستند ، برخی دیگر نظیر دانشجویان و دانش آموزان ، مطالعه در شب را به دلیل آرامش بیشتر انتخاب می کنند . آرامش شب را می توان حسن مطالعه در این زمان و تأمین نور مورد نیاز با توجه به وقت استراحت دیگران را مشکل اصلی انتخاب این زمان عنوان نمود . بسیاری از مواقع نمی توان از نور چراغ های محیطی استفاده کرد ، بنابراین چراغ های مطالعه به دلیل تأمین

    قيمت : 45000 تومان
  • این متر خیاطی دارای یک ضامن و قفل می باشد. در هنگامی که ضامن را در جایگاه تعبیه شده قرار دهید، متر یک حلقه را تشکیل می دهد که می توان با فشردن دکمه قفل نوار متر را خلاص کنید تا کامل قسمت مورد اندازه گیری را احاطه کند بدون اینکه نیاز باشد از کسی کمک بگیرید. 

    قيمت : 109000 تومان
  • افراد برای مسافرت و یا یک پیک نیک ساده ، همیشه نیاز به همراه داشتن آب داغ برای درست کردن چایی و یا قهوه دارند. حتی نگهداری آب خنک برای نوشیدن  در گرمای تابستان هم یکی از دغدغه های مسافران است.

    قيمت : 429000 تومان
  • اسپری مرکبات محصول جدید و بی نظیری می باشد که طراحی بسیار مبتکرانه و حرفه ای آن قابل تحسین می باشد! فقط در عرض چند ثانیه آب لیمو یا پرتقال طبیعی شما آماده است ...

    قيمت : 15000 تومان