گلدان آبی دیواری طرح ماهی
  • گلدان آبی دیواری طرح ماهی

    بی نیاز کردن گیاه و گل از آب دادن

    بسیار شیک و زیبا

    جلوه بخش دیوارهای محل شما


    قیمت : 49000 تومان



    گلدان آبی دیواری طرح ماهی در عین زیبایی کاربردهای بسیاری دارند که مهم ترین آنها بی نیاز کردن گیاه و گل از آب دادن توسط شماست، گلدان هایی که به صورت خودکار گل و گیاه شما را آبیاری می کنند. این گلدان با ایده ی فانتزی و بسیار جالب که در نوع خود خلاقانه طراحی شده و در ۳ رنگ آبی ، قرمز و سبز این امکان را فراهم میکند که شما گلهای زیبایی را که در مناسبت های مختلف هدیه میگیرید و برای شما با ارزش هستند مدت بیشتری در آب نگهداری کنید.


    قیمت : 49000 تومان



    ویژگی های گلدان آبی دیواری طرح ماهی :
    - افزایش میل نگهداری از گل های طبیعی
    - بی نیاز کردن گیاه و گل از آب دادن
    - بدون نیاز به سوراخ کردن دیوار
    - رنگ بندی: آبی ، سبز ، قرمز
    - جلوه بخش دیوار های منزل و محل کار شما



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان


    موقع کوهنوردی، سفر و... به همراه داشتن آب سرد یا گرم به شرط این که دمای انها تغییری نکند خیلی لازم به نظر میرسد.فلاسک دماسنج دار با طراحی هوشمندانه ای که دارد ,دارای سنسور دمای هوشمند برای اندازه گیری دما هست که به راحتی میتوانید با ضربه زدن روی صفحه LCD ان از داغ بودن یا سرد بودن محتوای فلاسک باخبر شوید.

    قيمت : 299000 تومان
  • مینی چراغ پر قدرت چندکاره COB یک وسیله با چندکارایی جالب می باشد. جنس بدنه چراغ کار آلیاژ آلومینیوم و مقاوم در برابر ضربه می باشد.

    قيمت : 149000 تومان
  • فوم ضد خش اتومبیل Dr.Cleaner جدیدترین محصول برای صاف و تمیز کردن یا از بین بردن خط و خشهای روی ماشین است که وسیله ای فوق العاده و جادویی می باشد که بدون نیاز به مراجعه به صافکاری و صرف هزینه های گزاف می توانید خودروی خودتان را مثل روز اول صاف و یکدست نمایید.

    قيمت : 59000 تومان
  • این هولدر به زیر آینه وصل می شود به طوری که دید آینه گرفته نمی شود و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد مناسب برای مسیریابی بدون خطر با استفاده از گوشی تلفن همراه و گردش 360 درجه.

    قيمت : 149000 تومان
  • برای اغلب ما پیش می آید که مجبور می شویم، کاری را مانند تعمیر کردن یک وسیله یا … در منزل ، محل کار و یا حتی مسافرت و گردش انجام دهیم ، برای این کار به ابزار احتیاج است، البته ای امکان وجود ندارد که همه جا یک جعبه ابزار به همراه داشته باشیم ،چرا که حمل و جابه جایی آن بسیار دشوار است...

    قيمت : 199000 تومان