کفش مردانه Vans طرح Flexi
  • کفش مردانه Vans طرح Flexi

    طراحی جديد و فوق العاده مدرن

    دارای کفی بسیار مقاوم


    ارائه شده در سايز بندی 41 تا 44


    قیمت : 199000 تومان



    امروزه به دلیل وجود فعالیت های متنوع روزمره ، افراد مجبور هستند ساعات زیادی را از کفش استفاده نمایند ، کفش ها انواع مختلفی دارند که اغلب افراد با توجه به نوع سلیقه ای که دارند کفش مورد نیاز خود را انتخاب و استفاده می نمایند . باید توجه داشته باشیم که پا به عنوان عضوی بسیار مهم در میان دیگر اعضای بدن به شمار می رود ، به همین خاطر لازم است در انتخاب کفش های خود دقت بیشتری داشته باشیم .کفش مردانه Vans طرح Flexi به رنگ زرشکی و با سایزبندی 41 الی 44 ارائه شده است.


    قیمت : 199000 تومان



    ویژگی های کفش مردانه Vans طرح Flexi :
    - سايز بندی 41 تا 44 (انتخاب سايز هنگام ثبت سفارش)
    - جنس رویه : ترکیبی (بافت و چرم صنعتی)
    - طراحی جديد و فوق العاده مدرن
    - بسیار مقاوم و با دوام
    - داراي کفی شياردار
    - زیره: لژدار



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 199000 تومان


    شال زنانه Horan مشکی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • شلوار اسلش یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها برای استفاده هم در بیرون از منزل و هم در خانه می باشد. این محصول دارای جنس بنگال است.   

    قيمت : 149000 تومان
  • کفش مردانه Rax. این کفش های شیک و جدید به تازگی عرضه شده اند و کیفیت آن ها شما را شگفت زده خواهد کرد. این کفش فوق العاده با کیفیت بوده و طراحی بسیار شیکی دارد.

    قيمت : 299000 تومان
  • جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه Skechers کفشی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید.

    قيمت : 199000 تومان
  • زوج های جوان همواره می خواهند تا هماهنگی و عشق خود را نمایان سازند. از جمله مد های جدید و به روز ارائه شده پوشاک با طرح یکسان برای زوج هاست که هماهنگی خاصی به زوج ها داده و زیبایی فوق العاده ای در نمایش یک دلی میان آن ها دارد.

    قيمت : 229000 تومان