ست رکابی کلاه دار و شلوارک Dynamic
  • ست رکابی و شلوارک طرح Dynamic

    رکابی کلاه دار

    بسیار شیک و راحت

    فری سایز (مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج)



    قیمت : 39000 تومان



    امروزه آقایان به دنبال لباس هایی راحت و در عین حال شیک و خوش استایل هستند که در منزل یا خارج از منزل هنگام مسافرت، باشگاه یا ... استفاده نمایند. ست رکابی و شلوارک Dynamic در عین حال که بسیار متفاوت است فوق العاده با کیفیت بوده و راحتی بی رقیب آن، این محصول را بی شک پوشاک محبوب شما خواهد کرد! این ست با جنس مقاوم نخ و پنبه به صورت فری سایز (مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج) عرضه شده است.


    قیمت : 39000 تومان



    ویژگی های ست رکابی و شلوارک طرح Dynamic:
    - بسیار شیک و راحت
    - آستین حلقه ای
    - دارای کمر کشی
    - دارای رکابی کلاه دار
    - جنس: نخ و پنبه درجه یک
    - قد رکابی: 69 سانتی متر
    - شانه تا شانه: 46 سانتی متر
    - قد شلوار : 59 سانتی متر
    - رنگ بندی: سفید ومشکی (ترکیبی)



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 39000 تومان


    ماسک بهداشتی استقلال دابل فیس (دو رو) دارای 3 لایه می باشد، پارچه آن بسیار نرم و لطیف بوده و برای تمامی سنین قابل استفاده است.

    قيمت : 49000 تومان
  • ساعت مچی میراندا دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای بند چرم و صدف های طبیعی می باشد.

    قيمت : 49000 تومان
  • کفش مردانه Rax. این کفش های شیک و جدید به تازگی عرضه شده اند و کیفیت آن ها شما را شگفت زده خواهد کرد. این کفش فوق العاده با کیفیت بوده و طراحی بسیار شیکی دارد.

    قيمت : 299000 تومان
  • کیف پول زنانه فانتزی Nina از لوازم ضروری است که هر خانوم با سلیقه ای در میان لوازم شخصی خود از آن نیز برخوردار است ، برخلاف اکثر کیف های موجود در بازار از زیپ فلزی و سرزیپ مرغوب استفاده شده است...

    قيمت : 99000 تومان
  • شرکت Lacoste، یکی از تولیدکنندگان ساعت‌های مچی با طرح‌های خاص و زیبا است. ساعت های ساخت این شرکت ساعت‌هایی دارای طرحی اسپرت و کلاسیک هستند. ساعت مچی Lacoste مدل Papillon جديدترين محصول كمپاني محبوب لاگوست مي باشد.

    قيمت : 99000 تومان