ساعت مچی والار طرح Diamond
  • ساعت مچی والار طرح Diamond

    فوق العاده شیک و هماهنگ با انواع لباس مجلسی و اسپرت

    رنگ بندی مشکی و قهوه ای

    طراحی ساده و فوق العاده زیبا



    قیمت : 59000 تومان



    ساعت مچی والار طرح Diamond یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده کمپانی معتبر WALAR می باشد. این ساعت بسیار با کیفیت و صفحه شیشه ای ضدخش می باشد که بند آن در 2 رنگ مشکی و قهوه ای عرضه شده است. ساعت مچی والار طرح Diamond نو آوری و طرح لاکچری آن مورد توجه آقایان شیک پوش قرار گرفته است.


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های ساعت مچی والار طرح Diamond :
    - رنگ بند: مشـکی و قهوه ای
    - طراحی ساده و بسیار شیک
    - قطر صفحه: 4 سانتی متر
    - نوع ساعت عقربه ای
    - رنگ بدنه ثابت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    پاپیون سه بعدی HEX. این پاپیون های فوق العاده مدرن و جدید در رنگ های طلایی، نقره ای و مشکی عرضه شده اند تا متمایز کننده شما در جشن ها و میهمانی ها باشند.

    قيمت : 49000 تومان
  • از مزیت های قابل ذکر این محصول میتوانیم با قابلیت اتصال به بلوتوث جهت همسان سازی با گوشی اشاره کنیم،ساعت هوشمند مدل T500و با وجود دارا بودن حسگر شتاب سنج،قابلیت رد تماس،تنظیم هشدار روزانه،ژیروسکوپ و شمارنده ضربان قلب،تعیین اهداف ورزشی و..جذابیت ساعت را بیشتر کرده است.

    قيمت : 399000 تومان
  • تی شرت محرم طرح یا اباعبدالله. طرح ماه محرم امسال می باشد که با طراحی متفاوت از دیگر طراحی های موجود در بازار ارائه شده است. این تی شرت دارای کیفیت استثنایی و طرح شب نما (بلک لایت) می باشد.

    قيمت : 99000 تومان
  • این ساعت مـخصوص شنـا کردن در عـمق ساخته شده است. ساعت مخصوص شنا برای اولین با در ایران سبک ترین ساعت شناخته شده در دنیا شنا گران این ساعت متفاوت را از دست ندهند.

    قيمت : 59000 تومان
  • ساعت مچی BULBUL مدل Candino جديدترين محصول كمپاني محبوب BULBUL مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد. ارائه ای مدرن و بی نظير

    قيمت : 109000 تومان