بند عینک مرواریدی دخترانه
  • بند عینک مرواریدی دخترانه

    جنس: پلاستیک مرغوب و سنگ

    قابلیت ست با انواع لباس

    بسیار سبک و ظریف



    قیمت : 49000 تومان



    بند عینک مرواریدی دخترانه، ساخته شده از سنگ های متعدد با ترکیب رنگی چشم نواز علاوه بر کارایی ، چهره ی منحصر به فردی را به عینک شما می دهد. شما به وسیله ی این محصول میتوانید عینک خود را به گردنتان آویزان کنید و برای افرادی که مدام عینک خود را از چشمشان بر میدارند و دوباره آن را مقابل چشمانشان قرار میدهند بسیار مفید است و زیبایی محصول باعث می شود که هم راحتی استفاده را داشته باشید و هم گردنبندی زیبا بر گردنتان باشد. قابل ذکر است با توجه به طرح های متعدد و مختلف این محصول ارسال طرح به صورت رندوم انجام خواهد شد.


    قیمت : 49000 تومان



    ویژگی های بند عینک مرواریدی دخترانه :
    - قابل استفاده در تمامی عینک ها
    - جنس: پلاستیک و سنگ
    - مناسب برای خانوم ها
    - فانتزی ، ظریف و زیبا
    - بسیار سبک



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان
     


    ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی ساعت مگنتی با بند آهن ربایی و فری سایز خود مناسب هر سایز مچ بوده و قابلیت دارد تا برای سایز های مختلف قابل استفاده باشد و موجب خوش دست بودن محصول است ...

    قيمت : 109000 تومان
  • کفش دخترانه مدل Rinko با طراحی جدید و کفی فوق العاده شیک و زیبا در رنگ های ترکیبی و کیفیت و دوام بالا مناسب دختران خوش سلیقه عرضه شده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • ست تیشرت و شلوار ITALYA با جنس:مکلون با رنگ سفید و  مشکی می باشد که مدل تی شرت آستین کوتاه و دارای چاپ بسیار شیک است.

    قيمت : 249000 تومان
  • زوج های جوان همواره می خواهند تا هماهنگی و عشق خود را نمایان سازند. از جمله مد های جدید و به روز ارائه شده پوشاک با طرح یکسان برای زوج هاست که هماهنگی خاصی به زوج ها داده و زیبایی فوق العاده ای در نمایش یک دلی میان آن ها دارد.

    قيمت : 229000 تومان
  • ماشین اصلاح مو GODFREY مدل Profession که طراحی جمع و جوری داره، برای اصلاح موی سر و بدن و صورت مناسبه و قابلیت خط زن داره.

    قيمت : 359000 تومان