ست کیف و کفش طرح GG
  • ست کیف و کفش طرح GG

    کيف بسيار جادار و سبک به همراه کفش راحت و به روز

    طراحی شده توسط برند معروف جهانی گوچی

    طرح بسیار شیک و مدرن و جوان پسند



    قیمت : 199000 تومان



    اگر به دنبال ست کیف و کفش زیبا، سبک و راحتی هستید که مناسب فصل بوده و توجه همگان را به خود جلب کند این ست مناسب ترین انتخاب خواهد بود. این ست کیف و کفش با جنس چرم مصنوعی و طراح فوق العاده مدرن آن برند معروف گوچی بوده و کفش آن در سایز های 37 الی 40 می باشد که شما هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید.


    قیمت : 199000 تومان



    ویژگی های ست کیف و کفش طرح GG :
    -
    کیف به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم
    - جنس کفش: چرم مصنوعی
    - کیف بسیار جادار و سبک
    - سایزبندی: 37 تا 40
    - با قابليت انتخاب سايز



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 199000 تومان


    ماسک بهداشتی استقلال دابل فیس (دو رو) دارای 3 لایه می باشد، پارچه آن بسیار نرم و لطیف بوده و برای تمامی سنین قابل استفاده است.

    قيمت : 49000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و حتی می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 379000 تومان
  • شال زنانه Volan مشکی با طرح پلنگی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و قهوه ای و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • ست ساعت مچی Zara مدل Boulder بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد برای یک زوج باشد. ست ساعت مچی Zara مدل Boulder با کیفیتی فوق العاده و قیمتی مناسب ارائه شده که در نوع خود طرفداران زیادی پیدا کرده است.

    قيمت : 179000 تومان
  • عینک آفتابی Braiden با شیشه های گرد به رنگ های آبی، سبز، قهوه ای، نارنجی می باشد و این عینک به لایه یو وی 400 مجهز شده و از چشمان شما در برابر اشعه های مضر خورشیدی محافظت می کند.

    قيمت : 59000 تومان