مانتو بافت کلاه دار Vaina
  • مانتو بافت کلاه دار Vaina

    مورد استفاده: مجلسی و روزمره


    فوق العاده نرم ، لطیف و سبک

    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)


    قیمت : 79000 تومان



    چه کسی پیدا می‌شود که دلش نخواهد همیشه و در تمام فصول به خصوص فصل پاییز و زمستان زیبا و خوش لباس باشد. مدل مانتو‌ها برای هر فصلی متفاوت هستند و با شروع هر فصلی مدل مانتو‌های مخصوص به همان فصل تولید می‌شوند. مانتو بافت کلاه دار Vaina دارای مدلی زیبا و منحصر به فرد بوده که در عین سادگی بسیار زیبا و شیک می‌باشد. مانتو بافت کلاه دار Vaina کلاه دار و آستین دار و همینطور جلو باز می باشد که اگر شما دوست داشته باشید می توانید با بندبلند و زیبایی که تعبیه شده کاملا بسته نگه دارید. این مانتو قابل استفاده برای سایزهای لارج/ایکس لارج (فری سایز) است.


    قیمت : 79000 تومان



    ویژگی های مانتو بافت کلاه دار Vaina :
    - فری سایز (مناسب لارج و ایکس لارج)
    - بسیار شیک و خوش پوش
    - عرض سینه: 56 سانتی متر
    - رنگ بندی: فقط خاکرستری
    - قد مانتو: 108 سانتی متر
    - قد آستن: 57 سانتی متر
    - نحوه بسته شدن: بند دار
    - جنس مانتو: بافت مرغوب
    - کلاه دار و آستین بلند



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 79000 تومان


    امروزه به دلیل وجود فعالیت های متنوع روزمره ، افراد مجبور هستند ساعات زیادی را از کفش استفاده نمایند ، کفش ها انواع مختلفی دارند که اغلب افراد با توجه به نوع سلیقه ای که دارند کفش مورد نیاز خود را انتخاب و استفاده می نمایند.

    قيمت : 199000 تومان
  • معرفی اجمالی ساعت مچی Chanel مدل Rotation جنس بند ساعت مچی چنل از فلز قابل انعطاف ودر رنگ های متنوع است . قفل ساعت مچی زنانه به صورت آهنربایی می باشد. صفحه دارای نگین ها درخشان است . از ویژگی های منحصر به فرد این ساعت مچی این است که صفحه ساعت با جا به جایی ، حرکت می کند.

    قيمت : 99000 تومان
  • ست هودی و شلوار Adidas مدل Arena دارای جنس پارچه دو رو می باشد که مدل سویشرت آستین بلند و شلوار تا مچ پا(کش دار) است ...

    قيمت : 369000 تومان
  • اگر به دنبال ظرف و گالن مناسب برای کمپینگ و سفر هستید، گالن تاشو حاضر یک گزینه عالی است.این گالن دارای خصوصیات منحصر به فردی است که آن را به یک وسیله عالی و ضروری برای سفر تبدیل کرده است.

    قيمت : 189000 تومان
  • شال زنانه Horan مشکی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان