چاقو تیزکن موتوردار Swifty Sharp
  • چاقو تیزکن موتوردار (برقی) Swifty Sharp

    تیز کننده انواع چاقو، قیچی و ابزارآلات


    شکاف های زاویه سازی شده چند منظوره

    دارای طراحی کوچک و جمع و جور


    قیمت : 79000 تومان



    چاقو تیزکن موتوردار(برقی) Swifty Sharp یک محصول با طراحی ساده و کارایی حرفه ای است. با روشن کردن دکمه، سنگ مخصوص تیز کن به چرخش در می آید و شما با قرار دادن چاقو، قیچی ، ابزار آلات و یا هر چیز دیگری در قسمت شکاف تیغه ها می توانید عملیات تیز کردن را به راحتی و بدون هیچ مشکلی انجام دهید. چاقو تیزکن موتوردار(برقی) Swifty Sharp به دلیل ابعاد کوچک و طراحی ساده، جای زیادی را نمی گیرد و شما می توانید آن را در هر جایی قرار دهید.


    قیمت : 79000 تومان



    ویژگی های چاقو تیزکن موتور دار Swifty Sharp :
    - شکاف های متعدد بر روی سری برای عملکرد حرفه ای تیز کردن برای انواع وسایل
    - دارای سینی پلاستیکی جهت جمع آوری تراشه های چاقو
    - سنگ بکار رفته در دستگاه با کیفیت عالی
    - تیز کننده انواع چاقو ، ابزارآلات و قیچی
    - ابعاد دستگاه: 14 ، 6 ، 8 سانتی متر
    - دارای طراحی کوچک و جمع و جور
    - کارکرد با چهار عدد باطری قلمی
    - ایمن و امکان استفاده راحت
    - جنس بدنه: پلاستیک PVC
    - بدون نیاز به برق مستقیم
    - دارای طراحی کوچک و جمع و جور



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 79000 تومان


    این متر خیاطی دارای یک ضامن و قفل می باشد. در هنگامی که ضامن را در جایگاه تعبیه شده قرار دهید، متر یک حلقه را تشکیل می دهد که می توان با فشردن دکمه قفل نوار متر را خلاص کنید تا کامل قسمت مورد اندازه گیری را احاطه کند بدون اینکه نیاز باشد از کسی کمک بگیرید. 

    قيمت : 109000 تومان
  • ظرف تنقلات طرح کفشدوزک از پلاستیک ضخیم BPA Free ساخته شده است ، این پلاستیک از مواد کاملا بهداشتی تهیه شده است در در مقابل شستشو با آب گرم کاملا مقاوم است و هیچ ماده مضرری از آن در اثر شستشو خارج نمی شود...

    قيمت : 69000 تومان
  • چراغ خورشیدی دیواری سنسور دار علاوه بر نور بسیار بالای خود کاملا ضد آب و بی نیاز از سیم کشی و برق شهری میباشد و شما را از استفاده از برق شهری بی نیاز میکند. 

    قيمت : 299000 تومان
  • آویز کیف طبقاتی داخل کمد محصولی نوین و بسیار کاربردی است. این آویز به صورت دوطرفه همراه با قلاب آویز جهت آویزان کردن داخل کمد و یا پشت درب می باشد. آویز کیف طبقاتی امکان استفاده از حداقل فضای ممکن برای نگهداری کیف های شما را فراهم می کند.

    قيمت : 79000 تومان
  • اسپیکر بلوتوثی قابل حملfantastic quality مدل gts - 1360  یا گریت نایس طراحی زیبا و جمع و جور دارد که مناسب برای پیاده روی ، کوهنوردی ، مسافرت و … می باشد. این اسپیکر داری رقص نور ال ای ادی می باشد.

    قيمت : 269000 تومان