هودی خزدار مردانه Woolen
  • هودی خزدار مردانه Woolen
     
    فوق العاده زیبا و مدرن
     
    دارای کلاه خزدار و جیب جا دار

    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)


    قیمت : 75000 تومان


    یکی از کاربردی ترین لباس های مورد علاقه جوانان هودی ها هستند. هودی خزدار مردانه Woolen با رنگ مشکی و با طرحی ساده عرضه شده است و با جنس فوق العاده عالی نخ و پنبه و یقه خزدار یکی از لباس های محبوب شما خواهد بود. این هودی با انواع شلوار و استایل هماهنگی دارد و مناسب فصل می باشد. این محصول به صورت فری سایز مناسب برای لارج و ایکس لارج عرضه شده است.


    قیمت : 75000 تومان


    ویژگی های هودی خزدار مردانه Woolen :
    - فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - عرض شانه : 47 سانتی متر
    - قد هودی : 104 سانتی متر
    - قد آستین : 62 سانتی متر
    - دارای کلاه و جیب جا درا
    - جنس: نخ و پنبه



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 75000 تومان


    کوله مینی چند کاره محصولی میباشد که از آن میتوانید به عنوان کیف هندزفری, شارژر, کارت بانکی, پول و... استفاده کنید. کوله مینی چند کاره امکان استفاده به عنوان جاکلیدی و قابلیت اتصال به انواع کیف و کوله پشتی را به شما میدهد.

    قيمت : 39000 تومان
  • ساعت LED طرح اپل واچ. طراحی این ساعت کاملا مطابق و برگرفته شده از ساعت Apple Watch است و در رنگ قاب طلایی، نقره ای،آبی، مسی و بند مشکی ارئه گردیده است.

    قيمت : 99000 تومان
  • معرفی اجمالی ساعت مچی Chanel مدل Rotation جنس بند ساعت مچی چنل از فلز قابل انعطاف ودر رنگ های متنوع است . قفل ساعت مچی زنانه به صورت آهنربایی می باشد. صفحه دارای نگین ها درخشان است . از ویژگی های منحصر به فرد این ساعت مچی این است که صفحه ساعت با جا به جایی ، حرکت می کند.

    قيمت : 99000 تومان
  • امروزه به دلیل وجود فعالیت های متنوع روزمره ، افراد مجبور هستند ساعات زیادی را از کفش استفاده نمایند ، کفش ها انواع مختلفی دارند که اغلب افراد با توجه به نوع سلیقه ای که دارند کفش مورد نیاز خود را انتخاب و استفاده می نمایند.

    قيمت : 199000 تومان
  • ساعت مچی BULBUL مدل Candino جديدترين محصول كمپاني محبوب BULBUL مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد. ارائه ای مدرن و بی نظير

    قيمت : 109000 تومان