ماکت نیسان زامیاد
  • ماکت نیسان زامیاد

    ساخت ایران در بسته بندی بسیار شکیل

    هدیه ای نوستالژی و ارزنده

    مناسب کلکسیونرها و نمایشگاه ماشین


    قیمت : 39000 تومان



    اگر به ماشین و به خصوص خودروهای ایرانی علاقه مند هستید و اهل جمع آوری ماکت های اتومبیل ها هستید پیشنهاد ما به شما ماکت نیسان زامیاد است. طراحی و زیبایی این ماکت خودرو شما را متحیر خواهد کرد. این ماکت از کیفیت بسیار بالائی برخوردار است و شما در همان نگاه اول به این نکته پی خواهید برد. تمامی جزئیات این ماکت همانند خودروی اصلی نیسان بوده و طراحان این ماکت، سعی کرده اند تمامی آپشن ها و کوچک ترین جزئیات را نیز از قلم نیاندازند. جنس بدنه ی ماکت نیسان زامیاد از پلاستیک با کیفیت بالا تولید شده است. ماکت نیسان زامیاد به ابعاد: 24 در 10 در 9 سانتی متر در 3 رنگ آبی، قرمز و سفید می باشد که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.


    قیمت : 39000 تومان



    ویژگی های ماکت نیسان زامیاد :
    - ساخت ایران در بسته بندی شکیل
    - مناسب کلکسیونرها و نمایشگاه ماشین
    - ماکت دکوری نمونه بسیار واقعی این خودرو
    - طراحی بسیار خیره کننده و جذاب
    - ابـعاد: 24*10*9 سانتـی متر
    - هدیه ای نوستالژی و ارزنده
    - جنس بدنه: پلاستیک
    - رنگ بدنه: ثابت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 39000 تومان


    باکس لباس و شلوار داخل کمد یک جعبه پارچه ای بسیار مقاوم اما سبک و کم حجم به شکل مستطیل با ابعاد طول 40، عرض 25 و ارتفاع 24 سانتی‌متر می‌باشد که دارای اسکلت داخلی جمع شونده است که علاوه بر حفظ شکل ظاهری باکس، استحکام بیشتری نیز ایجاد می‌نماید.

    قيمت : 189000 تومان
  • سس خوری و روغن ریز دسته چوبی یکی از محصولات کاربردی برای سرو و پذیرایی هستند ، این محصول چه برای پذیرایی و چه برای استفاد روزمره بسیار مناسب هستند.

    قيمت : 69000 تومان
  • آویز کیف طبقاتی داخل کمد محصولی نوین و بسیار کاربردی است. این آویز به صورت دوطرفه همراه با قلاب آویز جهت آویزان کردن داخل کمد و یا پشت درب می باشد. آویز کیف طبقاتی امکان استفاده از حداقل فضای ممکن برای نگهداری کیف های شما را فراهم می کند.

    قيمت : 79000 تومان
  • این محصول خورشیدی طراحی شده برای از بین بردن بوی نامطبوع خودرو و رایحه پخش کردن داخل ماشین. پخش ۳۶۰ درجه قابل تنظیم برای حفظ هوای تازه در خودرو. طراحی منحصر به فرد – ظاهری نفیس، ساختار محکم، خوشبو کننده ماشین مدل خورشیدی که با انرژی خورشید کار میکند...  

    قيمت : 369000 تومان
  • عمده تربن مشکلی که وجود دارد گم شدن جوراب ها به دلیل تعداد آن ها و ابعاد کوچکی است که دارند. و گاهی مواقع شاهد آن بوده ایم به دلیل نامرتب بودن داخل کشو زمان زیادی را صرف پیدا کردن جوراب کرده ایم. شما با استفاده از هولدر جادویی جوراب و لباس این مشکل را حل نمایید.

    قيمت : 45000 تومان