کفش مردانه Puma طرح Smash
  • کفش مردانه Puma طرح Smash

    طراحی جديد و فوق العاده شيک


    دارای زیره PU کپسولی

    برند برتر و جهانی Puma



    قیمت : 99000 تومان



    اگر به دنبال کفش های فوق العاده با کیفیت با طراحی جدید و شیک و کاربردی هستید، کفش مردانه Puma طرح Smash را به شما پیشنهاد می نماییم. این کفش بسیار راحت بوده و در سایز 41 تا 44 عرضه شده اند. طراحی و رنگ مشکی این کفش توجه همگان را جلب نموده و مطمئنا از خرید چنین محصولی با این قیمت تعجب خواهید نمود چرا که کیفیت و راحتی و طرح آن در مقابل قیمت عرضه شده ارزش خرید فوق العاده ای برای این محصول ایجاد می نماید. کفش مردانه Puma طرح Smash بهترین انتخاب فصل است و به سبب استحکام بالا مدت زیادی می توانید از آن استفاده نمایید.


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های کفش مردانه Puma طرح Smash :
    - جنس رویه: چرم مصنوعی
    - جنس زیره: PU کپسولی
    - فوق العاده زیباو سبک
    - سایزبندی: 41 تا 44
    - رنگ بندی: مشکی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان


    پاپیون سه بعدی HEX. این پاپیون های فوق العاده مدرن و جدید در رنگ های طلایی، نقره ای و مشکی عرضه شده اند تا متمایز کننده شما در جشن ها و میهمانی ها باشند.

    قيمت : 49000 تومان
  • ست کیف و کفش تایپو. اگر به دنبال ست کیف و کفش زیبا، سبک و راحتی هستید که توجه همگان را به خود جلب کند این ست مناسب ترین انتخاب خواهد بود.

    قيمت : 269000 تومان
  • شرکت Lacoste، یکی از تولیدکنندگان ساعت‌های مچی با طرح‌های خاص و زیبا است. ساعت های ساخت این شرکت ساعت‌هایی دارای طرحی اسپرت و کلاسیک هستند. ساعت مچی Lacoste مدل Papillon جديدترين محصول كمپاني محبوب لاگوست مي باشد.

    قيمت : 99000 تومان
  • شال زنانه Volan مشکی با طرح پلنگی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و قهوه ای و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • بسیاری از ما تجربه‌ی استفاده از ساعت کامپیوتری را در همان دوران کودکی داشته‌ایم. ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل A159 از شرکت معروف و سرشناس کاسیو یک ساعت دیجیتالی است و ظاهر منحصر به فردش شاید ما را به یاد دهه‌های گذشته بیاندازد.

    قيمت : 149000 تومان