دستبند چرم طرح بی نهایت
  • دستبند چرم طرح بی نهایت

    هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت

    بهترین هدیه برای آنکه دوست می دارید

    طراحی فوق العاده علامت بی نهایت


    قیمت : 29000 تومان



    زیورآلات چرم و استیل این روزها جای خودشان را در خریدهای ارزان و گاها مداوم خانم‌ها و آقایان باز کرده اند. بنابراین حتی وقتی قرار است اسپرت بپوشید هم می توانید روی آن حساب کنید. دستبند چرم طرح بی نهایت نمونه‌ای از زیورهای ظریف و در عین حال پرطرفدار از جانب آقایان و خانم ها است که با اکثر رنگ‌های لباس همخوانی داشته و در عین حال با طراحی خلاقانه علامت بی نهایت بسیار متفاوت دیده می‌شود. دستبند چرم طرح بی نهایت در دو رنگ بند مشکی و قهوه ای عرضه شده است که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.


    قیمت : 29000 تومان



    ویژگی های دستبند چرم طرح بی نهایت :
    - هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت
    - ارائه شده در دو رنگ مشکی و قهوه ای
    - طراحی فوق العاده شيک و جديد
    - قابلیت سایز برای انواع مچ ها
    - باز و بسته شدن آسان قفل
    - چرم منعطف و با کیفیت
    - جنس: چرم مصنوعی
    - دارای رنگ ثابت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 29000 تومان


    قابلیت اصلاح مو بینی و گوش و خط زن را دارد

    قيمت : 349000 تومان
  • پالس اکسیمتر انگشتی Fingertip Pulse Oximeter مدل LK88 یک نوع تست راحت و بدون درد برای سنجش سطح اکسیژن اشباع خون و نرخ ضربان قلب می باشد که نشان دهنده ی این است که تا چه اندازه ای اکسیژن را به نقاط دور بدن مثل دست ها و پا ها می فرستد.

    قيمت : 259000 تومان
  • دارای چراغ هفت رنگ بر روی هر کدام از پروانه ها، دارای محفظه عطر و ادکلن شارژی، بسیار سبک و مقاوم، دارای صدای بسیار بسیار کم، دارای سه سرعت قابل تنظیم ...

    قيمت : 369000 تومان
  • ظاهر متفاوت و خاص این ساعت به شکلی هست که برای هر تیپی مناسب هستش. البته برای تیپ های رسمی و مجلسی خیلی قشنگتر و زیباتره ...

    قيمت : 149000 تومان
  • لوکس و زیبا دارای 16 محفظه شفاف جهت قرار گیری آیتم های مختلف در قسمت بالایی، دارای سه کشو و دو محفظه جداگانه در قسمت بالا می باشد. اگر بدنبال وسیله ایی برای  مرتب کردن و جمع کردن وسایل آرایشی – بهداشتی خود هستید استند  لوازم آرایشی  مدل بیوتی باکس را ما به شما پیشنهاد می کینم.

    قيمت : 259000 تومان