ست ساعت مچی Romanson طرح Elastic
  • ست ساعت مچی Romanson طرح Elastic

    فوق العاده شیک و هماهنگ با انواع لباس مجلسی و اسپرت

    پیشنهادی به زوج های خوش سلیقه

    طراحی شیک و بسیار لوکس


    قیمت : 139000 تومان



    وقتی جنبه‌ی زینتی برای یک ساعت مطرح باشد، لوکس و خوش ساخت بودن آن اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، مخصوصا که ساعت ست باشند. ساعت‌های ست مخصوص زوج‌هایی است که می‌خواهند در سبک پوشش و زیورآلات هم تا حد ممکن به هم نزدیک باشند. ست ساعت مچی Romanson طرح Elastic بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد برای یک زوج باشد. این ساعت یک نمونه کپی شده از روی رومانس اصلی می باشد که با ظرافت بسیار بالا و بهترین مواد ساخته شده که حین استفاده حس اصل بودن را به شما هدیه می دهد و به جرات می توان گفت چیزی از نمونه اصلی خود کم ندارد. ساعت Romanson بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد.


    قیمت : 139000 تومان



    ویژگی های ست ساعت مچی Romanson طرح Elastic :
    - قطر صفحه مردانه: 38 میلی متر
    - قطر صفجه زنانه: 35 میلی متر
    - طراحی شیک و بسیار لوکس
    - دارای تقویم روز شمار
    - رنگ قاب و بدنه ثابت
    - رنگ صفحه: سفید
    - رنگ بند: کرم



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 139000 تومان


    ساعت مچی اسپرت لاکچری GUSALAI بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، طراحی شیک و خاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید.

    قيمت : 249000 تومان
  • از مزیت های قابل ذکر این محصول میتوانیم با قابلیت اتصال به بلوتوث جهت همسان سازی با گوشی اشاره کنیم،ساعت هوشمند مدل T55و با وجود دارا بودن حسگر شتاب سنج،قابلیت رد تماس،تنظیم هشدار روزانه،ژیروسکوپ و شمارنده ضربان قلب،تعیین اهداف ورزشی و..جذابیت ساعت را بیشتر کرده است.

    قيمت : 399000 تومان
  • ساعت مچی Romanson مدل Vertigo جديدترين محصول كمپاني محبوب رومانسون مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد. ارائه ای مدرن و بی نظير

    قيمت : 149000 تومان
  • کفش مردانه PULL&BEAR طرح RS سفید رنگ و مدل اسپرت تولید شده. این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.

    قيمت : 269000 تومان
  • ساق دست طرح تاتو تهیه شده از بهترین و مرغوبترین پارچه می باشد که دارای طرح های متفاوت و بسیار شیک می باشد. با استفاده از این محصول انواع تاتو را بر دستان خود داشته باشید.

    قيمت : 49000 تومان