ساعت هوشمند مدل M3
  • ساعت هوشمند مدل M3

    قابل استفاده بر روی موبایل های اندروید و آیفون


    هشدار تماس ها و پیام های دریافتی

    پایش فعالیت روزانه و گزارش آن


    قیمت : 129000 تومان



    در مقایسه با نسخه قبلی، این نوآوری یک به روز رسانی تمام عیار محسوب می شود. بر خلاف مدل های قبلی، ساعت هوشمند مدل M3 جدید دارای صفحه نمایش لمسی OLED با ابعاد 0.78 اینچ است. ساعت هوشمند مدل M3 برای کنترل فعالیت های روزانه بدن و نیز پیگیری تمرینات ورزشی طراحی شده است. از مهمترین قابلیت های این دستبند می توان به خواندن پیام ها های (فیس بوک، توئیتر و واتس اپ)، اعلان تماس ها، سنسور تست فشار خون، شمارش تعداد ضربان قلب در دقیقه، نمایش میزان اکسیژن خون، نظارت بر میزان و کیفیت خواب و گام شمار و ... اشاره کرد. طراحی زیبا میتواند موضوع مهم و قابل توجه ای در انتخاب یک گجت پوشیدنی مثل ساعت هوشمند محسوب شود. ساعت هوشمند مدل M3، از جمله ساعت های هوشمند موجود در بازار می باشد که علاوه بر طراحی زیبا از قیمت مناسبی هم برخوردار می باشد.


    قیمت : 129000 تومان



    ویژگی های ساعت هوشمند مدل M3 :
    - شارژ شدن از طریق کابل رابط و 6 ساعت حفظ شارژ
    - قابل استفاده بر روی موبایل های اندروید و آیفون
    - دارای قابلیت اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی
    - محاسبه‌ی مسافت طـی شده و شمارش گام ها
    - پایش فعالیت‌های ورزشی از جمله دویدن و ...
    - دارای صفحه نمایش رنگی
    - دارای سنجش فشار خون
    - قابلت امکان انتخاب تم
    - شمارشگر ضربان قلب
    - اتصال از طریق بلوتوث
    - امـکان تنظیم هشدار
    - پایش وضعیت خواب
    - هشدار عدم تحرک
    - محاسبه‌ی کالری
    - مقاوم در برابر آب



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 129000 تومان


    ساعت ضدآب JOKER یکی از پرفروش ترین ساعت های مچی در بازار جهانی به شمار می روند، چرا که طراحان آن ساعت ضدآب JOKER را با وزن کم طراحی کرده اند برای همین این مدل ساعت مچی در مقایسه با دیگر مدل ها از طرفداران زیادی برخوردار هستند.

    قيمت : 119000 تومان
  • ساق دست طرح تاتو تهیه شده از بهترین و مرغوبترین پارچه می باشد که دارای طرح های متفاوت و بسیار شیک می باشد. با استفاده از این محصول انواع تاتو را بر دستان خود داشته باشید.

    قيمت : 49000 تومان
  • کفش دخترانه Ozzy کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز به ویژه کفی ابری سفید و همینطور برچسب های هولوگرامی بسیار شیک آن توجه همگان را به خود جلب می کند.

    قيمت : 229000 تومان
  • تی شرت لاغری Slim-N Lift برای مردان یک انقلاب در کوچک کردن شکم است. این جلیقه می تواند شکمتان را صاف تر کند و سریعا به بدنتان شکل بدهد! يک راه حل آسان و سريع فقط در عرض چند ثانيه

    قيمت : 99000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 259000 تومان