ست تی شرت مردانه و زنانه Night-Day
  • ست تی شرت مردانه و زنانه Night-Day

    مناسب زوج های خوش سلیقه

    طراحی فوق العاده شیک

    جنس تی شرت بسیار با کیفیت


    قیمت : 149000 تومان



    زوج های جوان همواره می خواهند تا هماهنگی و عشق خود را نمایان سازند. از جمله مد های جدید و به روز ارائه شده پوشاک با طرح یکسان برای زوج هاست که هماهنگی خاصی به زوج ها داده و زیبایی فوق العاده ای در نمایش یک دلی میان آن ها دارد. ست تی شرت مردانه و زنانه Night-Day از جمله ست های جدیدی است که با طرحی بدیع و با کیفیتی بی نظیر عرضه شده است تا بهترین هدیه برای زوج های جوان و عاشق باشد. این محصول به صورت فری سایز عرضه شده است.


    قیمت : 149000 تومان



    ویژگی های ست تی شرت مردانه و زنانه Night-Day :
    - شانه تا شانه تی شرت مردانه: 42 سانتی متر
    - شانه تا شانه تی شرت زنانه: 32 سانتی متر
    - قد تی شرت مردانه: 70 سانتی متر
    - قد تی شرت زنانه: 63 سانتی متر
    - طراحی فوق العاده شیک و جدید
    - جنس پارچه: 100% نخ و پنبه
    - مناسب زوج های خوش سلیقه



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 149000 تومان


    ساعت مچی اسپریت مدل BS بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد باشد. ساعت مچی اسپریت مدل BS بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است،طراحی شیک وخاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید.

    قيمت : 149000 تومان
  • ست کیف و کفش تایپو. اگر به دنبال ست کیف و کفش زیبا، سبک و راحتی هستید که توجه همگان را به خود جلب کند این ست مناسب ترین انتخاب خواهد بود.

    قيمت : 269000 تومان
  • ساعت مچی BULBUL مدل Candino جديدترين محصول كمپاني محبوب BULBUL مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد. ارائه ای مدرن و بی نظير

    قيمت : 109000 تومان
  • کفش مردانه Rax. این کفش های شیک و جدید به تازگی عرضه شده اند و کیفیت آن ها شما را شگفت زده خواهد کرد. این کفش فوق العاده با کیفیت بوده و طراحی بسیار شیکی دارد.

    قيمت : 299000 تومان
  • ست سوئیشرت و شلوار BMW دارای جنس نخ و پنبه کرک دار و رنگ آن مشکی می باشد که مدل سویشرت آستین بلند و شلوار تا مچ پا(کش دار) است.مزايای طرح BMW سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و سايزبندي آن فري سايز است و مناسب براي باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد.

    قيمت : 349000 تومان