تی شرت مردانه زاپ دار Tear Up
  • تی شرت مردانه زاپ دار Tear Up

    فوق العاده شیک و مدرن (زاپ دار)


    جنس نخ و پنبه درجه یک و بسیار سبک

    فری سایز (مناسب برای لارج و ایکس لارج)



    قیمت : 49000 تومان



    از جمله شیک ترین تی شرت هایی که به تازگی به بازار عرضه شده، تی شرت مردانه زاپ دار Tear Up را می توان نام برد. این تی شرت با انواع لباس ست شده و هماهنگی خاصی دارد. این محصول با جنس فوق العاده نخ و پنبه به صورت فری سایز ارائه شده است و برای افرادی که از سایز لارج تا ایکس لارج هستند مناسب است.


    قیمت : 49000 تومان



    ویژگی های تی شرت مردانه زاپ دار Tear Up :
    -
    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - شیک و مورد پسند جوانان امروزی
    - شانه تا شانه : 42 سانتی متر
    - قد تی شرت: 70 سانتی متر
    - جنس: نخ و پنبه درجه یک
    - یقه گرد و آستین کوتاه
    - رنگ بندی : مشکی
    - طرح زاپ دار



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان


    ساعت مچی Romanson مدل Vertigo جديدترين محصول كمپاني محبوب رومانسون مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد. ارائه ای مدرن و بی نظير

    قيمت : 149000 تومان
  • امروزه به دلیل وجود فعالیت های متنوع روزمره ، افراد مجبور هستند ساعات زیادی را از کفش استفاده نمایند ، کفش ها انواع مختلفی دارند که اغلب افراد با توجه به نوع سلیقه ای که دارند کفش مورد نیاز خود را انتخاب و استفاده می نمایند.

    قيمت : 199000 تومان
  • در روز های سرد با دستانی گرم از گوشی یا تبلت لمسی خود لذت ببرید. دستکش سیلور تاچ مخصوص کار با گوشی ها و تبلت های لمسی. ارائه شده در چهار رنگ متفاوت برای اولین بار در ایران.

    قيمت : 49000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 79000 تومان
  • ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی نوعی انقلاب در عرصه ی کیف های جیبی محسوب می شود، چرا که در برابر محصولات مشابه از داشته های بیشتری در ساخت بهره می برد و با قالب دوست داشتنی خود نگاه خیل عظیمی از دوستداران دنیای کیف را به خود جلب کرده است.

    قيمت : 199000 تومان