کفش دخترانه Ozzy
  • کفش دخترانه Ozzy

    طراحی جديد و فوق العاده زیبا


    مدل جدید و شیک هولوگرامی

    سایز بندی : 37 الی 40



    قیمت : 229000 تومان



    امروزه گرایش به کفش‌های اسپرت و راحتی بیش از پیش شده است. این کفش‌ها را در تفریح و سفر می‌توان پوشید و هم در فعالیت‌های روزمره در خیابان و پارک و حتی در اداره و مدرسه و دانشگاه. کفش دخترانه Ozzy کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز به ویژه کفی ابری سفید و همینطور برچسب های هولوگرامی بسیار شیک آن توجه همگان را به خود جلب می کند. این کفش زیبا در رنگ سفید از جنس رویه ترکیبی و سایزبندی 37 تا 40 ارائه شده است و با انواع لباس هماهنگی دارد. این کفش ها دوام و کیفیت بالایی داشته و مورد پسند دختران مشکل پسند واقع می شود.


    قیمت : 229000 تومان



    ویژگی های کفش دخترانه Ozzy:
    - جنس رویه: ترکیبی (بافت و چرم مصنوعی)
    - کیفیت ساخت بسیار بالا و مقاوم
    - جنس زیره: PU ابری
    - سایزبندی: 37 تا 40
    - رنگ بندی: سفید



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 229000 تومان


    یکی از اکسسوری‌های مهم و کاربردی کیف پول است. کیف پول‌ها در اندازه، مدل و رنگ‌های مختلف طراحی می‌شوند و بیش  وسیله‌ای برای نگهداری پول و کارت‌های بانکی و موبایل هستند.

    قيمت : 159000 تومان
  • عینک آفتابی لاکچری BENI یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند...

    قيمت : 129000 تومان
  • انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای پیاده روی، ورزش و دویدن بسیار مناسب است. رنگ بسیار زیبای آن شیکی و جذابیت را در انتخاب استایل شما میدهد...

    قيمت : 219000 تومان
  • عینک آفتابی Bermuda  معروف ترین مدل هست که فوق العاده مورد پسند سلایق مختلف هست. از مهمترین حسن این مدل میتوان به مقاوم بودن آن اشاره کرد.کاملا ضد حساسیت می باشند و برای افرادی که به فلز حساسیت دارند و نمی توانند فریم عینک فلزی استفاده کنند بسیار مناسب می باشد.  

    قيمت : 119000 تومان
  • کفش کالج مردانه BROWN FOX جنس رویه چرم صعنتی درجه یک بوده و در رنگ قهوه ای موجود می‌باشد. بسیار سبک می باشد و در کنار شلوار‌های جین به زیبا‌تر شدن استایل کمک می‌نمایید.

    قيمت : 199000 تومان