ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل A159
  • ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل A159

    دارای نشانگر آلارم،تاریخ،روزهای هفته و کرنومتر

    مناسب برای آقایان و بانوان

    دارای نور پس زمینه


    قیمت : 149000 تومان



    بسیاری از ما تجربه‌ی استفاده از ساعت کامپیوتری را در همان دوران کودکی داشته‌ایم. ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل A159 از شرکت معروف و سرشناس کاسیو یک ساعت دیجیتالی است و ظاهر منحصر به فردش شاید ما را به یاد دهه‌های گذشته بیاندازد. تفاوتی نمی‌کند که این ساعت را یک خانم استفاده کند و یا یک آقا آن را به دست خودش ببندد، زیرا ساعت‌های دیجیتالی معمولا برای استفاده‌ی هر دو جنسیت خانم و آقا ساخته می‌شوند. ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل A159 سبک محسوب می شود و با داشتن قابلیت‌هایی نظیر تقویم که تاریخ روز ماه و روز هفته را نمایش می‌دهد، داشتن تایمر، آلارم، نور پس‌زمینه و بند استیل و ضد زنگ، با قیمتی مناسب از طرف شرکت کاسیو عرضه شده است تا کسانی که می‌خواهند ساعتی داشته باشند که علاوه بر قابلیت‌های زیادی که دارد قیمت مناسب و پایینی داشته باشد بتوانند آن را انتخاب کنند.
    ساعتی که پیش روی شماست طراحی شده از روی این مدل بوده اما طراحی آن به گونه ای انجام شده است که از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با ساعت اصلی نداشته و کیفیت آن هم فوق العاده مرغوب می باشد.


    قیمت : 149000 تومان



    ویژگی های ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل A159 :
    - دارای نشانگر آلارم، تاریخ، روزهای هفته و کرنومتر
    - نوع کاربری : ورزشی، روزمره (کلاسیک)
    - نوع قفل بند : ضامن دار (کلیپسی)
    - شیشه رزین مقاوم در برابر خش
    - مناسب برای آقایان و بانوان
    - دارای جعبه چوبی شیک
    - جنس بدنه و بند : فلزی
    - فرم صفحه : مستطیل
    - دارای نور پس زمینه
    - رنگ بند : نقره ای



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 149000 تومان


    این کیف با دارا بودن دو جای موبایل، جای چندین کارت عابر بانک و جای پول با طراحی زیباعرضه شده.این مدل بسیار سبک بوده و بهترین طراحی از نظر قرارگیری تعداد زیادی از کارت های بانکی در بین هم رده های خود را دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • ساعت مچی میراندا دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای بند چرم و صدف های طبیعی می باشد.

    قيمت : 49000 تومان
  • یکی از مشکلات نگهداری حیوانات خانگی ریخته شدن موی آن ها بر روی مبل ، فرش و حتی لباس ها می باشد که به سادگی نمیتوان موی چسبیده شده به آنها را جمع کرد...

    قيمت : 259000 تومان
  • کفش کالج مردانه BROWN FOX جنس رویه چرم صعنتی درجه یک بوده و در رنگ قهوه ای موجود می‌باشد. بسیار سبک می باشد و در کنار شلوار‌های جین به زیبا‌تر شدن استایل کمک می‌نمایید.

    قيمت : 199000 تومان
  • عینک آفتابی PARADISE یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند. عینک آفتابی PARADISE یکی از عینک‌های رنگی دخترانه و پسرانه است که با عدسی گرد  و رنگهای زیبا و کیفیت مطلوب و جذابیت قابل‌توجهی دارد.

    قيمت : 99000 تومان