هندزفری بلوتوث خلبانی
  • هندزفری بلوتوث خلبانی

    قابلیت اتصال به موبایل های اندروید و آیفون


    قابلیت پاسخ به تماس و کنترل موزیک

    بسیار سبک وزن


    قیمت : 159000 تومان



    هندزفری بلوتوث خلبانی دارای طراحی زیبا، خاص و شیک هندزفری HM1000 موردی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. طراحی زیبا و ارگونومیک بارزترین مزیت این هندزفری است که در نگاه اول به چشم می آید. با قرارگیری راحت و سبک هندزفری در گوش ، هدست HM1000  خلبانی نویز و صدای باد در مکالمات حذف خواهد شد. با تعبیه دقیق میکروفون و فناوری صدای HD، کیفیت صدا فوق‌العاده زنده و شفاف خواهد بود. هندزفری بلوتوث خلبانی دارای کلید های مدیریت تماس و موسیقی می باشد و امکان 6 ساعت مکالمه و 4 ساعت پخش موسیقی را برای شما فراهم خواهد کرد. یکی از مزیت های این هندزفری خلبانی، امکان شاتر بلوتوث این هندزفری است.


    قیمت : 159000 تومان



    ویژگی های هندزفری بلوتوث خلبانی :
    - زمان استفاده در حالت موسیقی 4 ساعت
    - بسیار سبک وزن و دارای قابلت آهنـربایی
    - زمان استفاده در حالت مکالمه 6 ساعت
    - قابلیت پاسخ به تماس و کنترل موزیک
    - دارای میکروفون با وضوح صدای بالا
    - دکمه های کنترل موسیقی و تماس
    - دارای طراحی جذاب و چشم نواز
    - قابلیت اتصال به اندروید و iOS
    - اتصال از طریق بلوتوث ورژن 4
    - تک گوش (هندزفری تکی)
    - حداکثر برد 10 متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 159000 تومان


    یکی از اکسسوری‌های مهم و کاربردی کیف پول است. کیف پول‌ها در اندازه، مدل و رنگ‌های مختلف طراحی می‌شوند و بیش  وسیله‌ای برای نگهداری پول و کارت‌های بانکی و موبایل هستند.

    قيمت : 159000 تومان
  • محصول کاربردی امروز نگهدارنده مغناطیسی موبایل ایده آل برای استفاده در خودرو است که ساخته شده از استیل و فولاد ضد زنگ و آهنربا با قدرت چسبندگی بالا می باشد.

    قيمت : 49000 تومان
  • سه‌پایه‌ی نگه‌دارنده‌ی یانتنگ مدل «YT-228» ارتفاع کمی دارد و برای استفاده‌ی رومیزی یا استفاده به‌عنوان سه‌پایه‌ی نگه‌دارنده‌ی مونوپادها کاربرد دارد.به دلیل وزن و ابعاد کوچکش، می‌توان آن را «مینی سه‌پایه» نامید یا به‌عنوان سه‌پایه‌ی رومیزی استفاده کرد.

    قيمت : 79000 تومان
  • با وصل کردن این لامپ به سرپیچ، هم رقص نور و بازی رنگی زیبا راه بیاندازید و هم با اتصال بلوتوث گوشی موبایل به این لامپ لذت پخش موزیک بصورت وایرلس و بیسیم را با بهترین کیفیت تجربه کنید.

    قيمت : 259000 تومان
  • استفاده از تلفن‌های همراه برای رانندگان نه‌تنها خلاف قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است، بلکه برای ایمنی و سلامت راننده، سرنشینان و عابرین پیاده تهدیدی بزرگ محسوب می‌شود. شاید بتوان گفت هندزفری‌های سیم‌دار و بی‌سیم می‌توانند راه چاره‌ای برای این مسئله باشند؛ اما مسلما مواردی وجود دارد که لازم است نگاهتان را از جاده برگردانده و به صفحه‌نمایش گوشی‌تان دقت کنید.

    قيمت : 89000 تومان