ادکلن زنانه لانکوم La Vie Est Belle
  • ادکلن زنانه لانکوم La Vie Est Belle

    يكي از محبوب ترين برند هاي ادكلن زنانه بين ستارگان جهان

    مناسب
    خانم های شیک و مشکل پسند

    ماندگاری بین 2 الی 4 ساعت


    قیمت : 249000 تومان



    ادکلن زنانه لانکوم La Vie Est Belle، با داشتن رایحه ای گلدار، میوه ای، خوراکی و ماندگاری بالا، مناسب برای ماه های سرد سال و یا میهمانی های نیمه رسمی شبانه است. رایحه وانیل، نعنا هندی، گل یاس، زنبق و شکوفه پرتقال به کار رفته در آن همچنین رایحه تلخ بادام به راحتی در میان ترکیباتش قابل استشمام می باشد. ادکلن زنانه لانکوم La Vie Est Belle، پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی دارد و انتخاب بی نظیری برای مصرف رسمی یا روزانه در فصلهای پاییز و زمستان است.
    این ادکلن به صورت طرح تولید شده است و از لحاظ رایحه و بسته بندی به صورت های کپی می باشد با این تفاوت که ماندگاری کمتری نسبت به نمونه اورجینال دارد.


    قیمت : 249000 تومان



    ویژگی های ادکلن زنانه لانکوم La Vie Est Belle :
    - ساختار رایحه : میوه, گیاهان معطر, گل
    - نوع رایحه : شیرین, گرم, خوراکی, گل
    - مقدار ماندگاری : 2 الی 4 ساعت
    - مناسب خانم ها و جوان پسند
    - مناسب فصل های سرد سال
    - حجم : 75 میلی‌لیتر
    - بسیار گرم و شیرین



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 249000 تومان


    امروزه با توجه به افزایش حجم گاری، مدت‌زمان پشت‌میزنشینی و سنگینی کارهای روزمره بیشتر مردم دچار افتادگی شانه هستند.

    قيمت : 59000 تومان
  • دستگاه شستشو دهنده جواهرات یک وسیله ای ایده‌آل برای تمیز‌کردن و شستشوی کاملاً بهداشتی و بدون آسیب رسانی به دستگاهها و قطعات حساس از جمله ساعت، جواهرات، عینک و غیره..

    قيمت : 55000 تومان
  • دستبند زیپ محصول جدیدی می باشد که به تازگی روانه بازار شده است و طرفداران زیادی را در مدت کوتاه جذب خود کرده است. دستبندي كاملا متفاوت با رنگ های متوع و دوست داشتنی ...

    قيمت : 20000 تومان
  • دستبند استیل اسپرت کارتیه با قفل تی از جنس استیل با کیفیت می‌باشد. این دستبند طرح کارتیه دارد دو رنگ طلایی و نقره ای ارائه میشود که قابل انتخاب است.

    قيمت : 79000 تومان
  • ظاهر متفاوت و خاص این ساعت به شکلی هست که برای هر تیپی مناسب هستش. البته برای تیپ های رسمی و مجلسی خیلی قشنگتر و زیباتره ...

    قيمت : 149000 تومان