ساعت دستبندی و انگشتری GEM
  • ساعت دستبندی و انگشتری GEM

    قابلیت تنظیم دستبند و انگشتر (فری سایز)


    رنگ بندی: نقره ای و طلایی

    فوق العاده شیک و لاکچری


    قیمت : 99000 تومان



    مدل دستبند انگشتری متصل که به آن تمیمه می گویند، یکی از زیورآلات و جواهرات ترکیبی شیک و زیبای مورد علاقه خانم ها است. ساعت دستبندی و انگشتری GEM دستبند با زنجیرهای تزیینی یا ترکیب نگین و زنجیر به 3 انگشتر وصل شده است. ساعت دستبندی و انگشتری GEM قابلیت تنظیم دستبند و انگشتر به هر سایزی را دارد. نگین های این محصول بسیار با کیفیت می باشند و همچنین آبکاری این ساعت فوق العاده با کیفیت و مقاوم است.


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های ساعت دستبندی و انگشتری GEM :
    - قابلیت تنظیم دستبند و انگشتر (فری سایز)
    - به کارگیری نگین های ظریف و زیبا
    - مورد استفاده: مجلسی و روزمره
    - رنگ بندی: نقره ای و طلایی
    - آبکاری و رنگ ثابت
    - ضد حساسیت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان


    ساعت مچی اسپرت لاکچری GUSALAI بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، طراحی شیک و خاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید.

    قيمت : 249000 تومان
  • کفش دخترانه Adidas مدل Denim. این کفش با طراحی زیبا و مد روز در طرح شلوار جین (Denim) و سه خط معروف مارک آدیداس به رنگ خیره کننده طلایی و کفی فوق العاده مستحکم انتخاب اول دختران جوان است.

    قيمت : 199000 تومان
  • حتما برای شما هم پیش اومده که میخواید عطرتون همیشه همراهتون باشه ولی به دلیل حجم زیاد و سنگین بودن شیشه از اینکار منصرف میشید. این اتومایزر چاره کار شماست به راحتی تا صدها بار قابل شارژ و استفاده در همه جا هستش...

    قيمت : 139000 تومان
  • پالس اکسیمتر انگشتی Fingertip Pulse Oximeter مدل LK88 یک نوع تست راحت و بدون درد برای سنجش سطح اکسیژن اشباع خون و نرخ ضربان قلب می باشد که نشان دهنده ی این است که تا چه اندازه ای اکسیژن را به نقاط دور بدن مثل دست ها و پا ها می فرستد.

    قيمت : 259000 تومان
  • هیچ چیزی به اندازه زیورآلات به زیباتر شدن و جذابیت های زنانه کمک نمی کند. به طور کلی این زیورآلات زنانه هستند که ظاهری فاخر و خیره کننده برای خانم ها می سازند.

    قيمت : 99000 تومان