صفحه گرمکن لیوان برقی
  • صفحه گرمکن لیوان برقی

    قابل استفاده برای ماگ، شیشه شیر، لیوان شیشه و فلزی

    برای استفاده در منزل، محل کار ، مسافرت و ..

    قابل استفاده با برق 220 ولت


    قیمت : 35000 تومان



    دیگر نگران سرد شدن شیر ، چای و قهوه درپشت میز خود نباشید. کافی است صفحه گرمکن لیوان برقی را به برق زده و لیوان خودرا بر روی آن قرار دهید. با استفاده از این دستگاه شما می توانید بدون استفاده از قوری دمنوش ها و حتی چای سبز را داخل لیوان دم کنید! شیر داخل شیشه شیر را گرم نگه دارید. صفحه گرم نگهدار لیوان مناسب استفاده پشت میز در محل کار ، اداره و منزل می باشد.


    قیمت : 35000 تومان



    ویژگی های صفحه گرمکن لیوان برقی :
    - قابلیت گرم نگهداشتن نوشیدنی تا زمانی که بخواهید
    - برای استفاده در منزل، محل کار ، مسافرت و ..
    - قابل استفاده با برق 220 ولت
    - دارای کلید خاموش و روشن
    - قابلیت تمیز کردن آسان
    - چراغ نمایشگر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 35000 تومان


    چراغ LED تامبلرلایت مناسب جهت استفاده به عنوان چراغ خواب ، چراغ مطالعه و قابل حمل می باشد.این محصول دارای طراحی مناسب برای ایستادن چراغ در هر وضعیت بوده و دارای سه حالت نوردهی می باشد.

    قيمت : 119000 تومان
  • افراد برای مسافرت و یا یک پیک نیک ساده ، همیشه نیاز به همراه داشتن آب داغ برای درست کردن چایی و یا قهوه دارند. حتی نگهداری آب خنک برای نوشیدن  در گرمای تابستان هم یکی از دغدغه های مسافران است.

    قيمت : 429000 تومان
  • جا كفشي شو توت داراي ظرفیت 6 جفت كفش بوده كه نياز شما را براي نگهداري و حمل كفش هايتان برطرف خواهد كرد. راه حلی مناسب برای نظم دادن و حفاظت از کفش های شما ...

    قيمت : 59000 تومان
  • فرچه شستشو مخزن دار ، یک ابزار کارآمد برای تمیزکاری سطوح مختلف است. این فرچه با طراحی متناسب با مخزن ، به راحتی به نواحی سخت‌دسترسی و کناره‌ها دسترسی پیدا می‌کند.

    قيمت : 119000 تومان
  • ظرف غذای لانچ باکس از الیاف کاملا طبیعی ساخته شده و فاقد هر گونه مواد شیمیایی میباشد.این ظرف دارای قاشق و چنگال بوده و وسیله ای بسیار مناسب جهت نگهداری غذا هنگام خروج از منزل است.

    قيمت : 299000 تومان