ترازو دیجیتال دستی
  • ترازو دیجیتال دستی

    مناسب برای اندازه گیری وزن ساک، کیف یا کیسه

    ظرفیت قابل اندازه‌گیری : 1 الی 40 کیلوگرم

    همراه همیشه شما در مسافرت


    قیمت : 129000 تومان



    ترازو دیجیتال دستی وسیله ای کاربردی در هر خانه و همراه همیشگی در مسفارت می باشد، با این وسیله شما میتوانید براحتی تا وزن 40 کیلوگرم را با دقت 50 گرم وزن نمایید و به دلیل وجود قلاب کار با این وسیله بسیار آسان بوده و مصارف زیادی دارد. این ترازو به وسیله یک باتری سکه ای تغذیه میشود و از دقت بسیار بالایی برخوردار است. دارای واحدهای اندازه گیری کیلوگرم و پوند است. دارای ابعاد کوچک و حمل آسان است. جنس آلیاژ بکار رفته در قلاب بسیار محکم و بادوام می باشد. ترازو دارای صفحه نمایش دیجیتال است که نشانگر میزان باطری، واحد های اندازه گیری و نشانگر وزن می باشد.


    قیمت : 129000 تومان



    ویژگی های ترازو دیجیتال دستی :
    - مناسب برای اندازه گیری وزن ساک، کیف یا کیسه
    - ظرفیت قابل اندازه‌گیری : 1 الی 40 کیلوگرم
    - دارای حلقه آویز برای معلق نگهداشتن
    - قابلیت اندازه‌گیری به کیلوگرم و پوند
    - دارای قلاب برای آویزان کردن اشیا
    - همراه همیشه شما در مسافرت
    - نحوه تنظیم به صورت اتوماتیک
    - دارای صفحه نمایشگر LCD
    - وزن کشی بسیار سریع



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 129000 تومان


    با استفاده از رابط منعطف دریل و پیچ گوشتی شارژی و برقی می توانید برای باز و بست پیچ های خارج از دسترس یا در محیط های نامناسب که عملا امکان ورود و یا استفاده از انواع پیچ گوشتی های کوچک و مستقیم نیست، استفاده کنید که به صورت کاملا ملموس می‌تواند کار را برای شما آسان نماید. این نوع رابط منعطف دریل دارای بدنه‌ای پلاستیکی به طول 295 میلی‌متر می‌باشد.

    قيمت : 79000 تومان
  • ریسه LED دکوراتیو 10 متری با رقص نور بسیار زیبا و هیجان انگیز، زیبایی بخش منزل ویا اتاق شما است. انعطاف پذیری بالا، شفافیت سیم، مصرف پائین، طول 10 متری و تنوع حالت های نوردهی، این نوع ریسه را برای تزئین اتاق عقد یا نامزدی و جشن تولد، تزئین درخت کریسمس، دور پنجره ها، دور آلاچیق و ... ساخته است.

    قيمت : 89000 تومان
  • درب جادویی مجیک مش از جنس توری می باشد و از ورود و خروج هوا جلوگیری نمی کند، در نتیجه برای فصل های گرم که می خواهید در و پنجره ی منزل خود را باز بگزارید بسیار مناسب است.

    قيمت : 229000 تومان
  • اسپری مرکبات محصول جدید و بی نظیری می باشد که طراحی بسیار مبتکرانه و حرفه ای آن قابل تحسین می باشد! فقط در عرض چند ثانیه آب لیمو یا پرتقال طبیعی شما آماده است ...

    قيمت : 15000 تومان
  • پنکه همراه دارای 3 درجه سرعت باد دهی متفاوت می باشد، قابلیت شارژ مجدد پنکه همراه باعث می شود که همیشه بتوانید از این پنکه همراه استفاده کنید پنکه همراه داری یک چراغ قوه در کنار محصول می باشد .

    قيمت : 239000 تومان