کفش مردانه Off-White
  • کفش مردانه Off-White

    طراحی فوق العاده لاکچری


    دارای زیره PU مرغوب

    برند برتر و جهانی Off-White



    قیمت : 289000 تومان



    اگر به دنبال کفش های فوق العاده با کیفیت با طراحی جدید و شیک و کاربردی هستید، کفش مردانه Off-White را به شما پیشنهاد می نماییم. این کفش بسیار راحت بوده و در سایز 41 تا 44 عرضه شده اند. طراحی و رنگ سفید این کفش توجه همگان را جلب نموده و مطمئنا از خرید چنین محصولی با این قیمت تعجب خواهید نمود چرا که کیفیت و راحتی و طرح زیبای آن در مقابل قیمت عرضه شده ارزش خرید فوق العاده ای برای این محصول ایجاد می نماید. کفش کفش مردانه Off-White بهترین انتخاب فصل است و به سبب استحکام بالا مدت زیادی می توانید از آن استفاده نمایید.


    قیمت : 289000 تومان



    ویژگی های کفش مردانه Off-White :
    - جنس رویه : بافت (ترکیبی)
    - کیفیت ساخت بالا و مقاوم
    - جنس زیره : PU مرغوب
    - سایز بندی: 41 تا 44
    - رنگ بندی : سفید



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 289000 تومان


    ست کیف و کفش تایپو. اگر به دنبال ست کیف و کفش زیبا، سبک و راحتی هستید که توجه همگان را به خود جلب کند این ست مناسب ترین انتخاب خواهد بود.

    قيمت : 269000 تومان
  • ساق دست طرح تاتو تهیه شده از بهترین و مرغوبترین پارچه می باشد که دارای طرح های متفاوت و بسیار شیک می باشد. با استفاده از این محصول انواع تاتو را بر دستان خود داشته باشید.

    قيمت : 49000 تومان
  • عینک های اسپای پلاس این روزها واقعا پر طرفدار شده است، مخصوصا بین افراد سرشناس. شما هم می توانید با داشتن این عینک ها همچون ستاره های سینما و موسیقی بدرخشید.

    قيمت : 129000 تومان
  • کیف پول و موبایل Borna، آن چیزی است که به کارت های متعدد بانکی شما نظم بخشیده و پول های نقد شما همواره مرتب و تا نخورده باقی می ماند. ویژگی برتر این کیف دارا بودن جای موبایل است که به گونه ای طراحی شده است که تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید) تا 5.5 اینچ درون آن جا می گیرد.

    قيمت : 49000 تومان
  • یکی از اکسسوری‌های مهم و کاربردی کیف پول است. کیف پول‌ها در اندازه، مدل و رنگ‌های مختلف طراحی می‌شوند و بیش  وسیله‌ای برای نگهداری پول و کارت‌های بانکی و موبایل هستند.

    قيمت : 159000 تومان