هندزفری بلوتوث Arched
  • هندزفری بلوتوث Arched

    دارای کلیدهایی برای پاسخگو به تماسها و کنترل موسیقی


    سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS

    دارای نشانگر LED برای کنترل شارژ


    قیمت : 129000 تومان



    هندزفری بلوتوث Arched به شکل مستطیل طراحی شده است و بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارد. روی این محصول خطوطی نقش بسته‌اند تا ظاهری ساده و خسته‌کننده نداشته باشد. این هندزفری ابعاد 4.3 × 1.4 سانتی‌متری دارد که برای یک هندزفری ایده ال محسوب می‌شود. بنا به ماهیتی که هندزفری‌ها دارند، روزانه مدت زمان زیادی در گوش کاربر قرار می‌گیرند و از این‌رو طراحی ارگونومیک از اهمیت زیادی برخوردار است. سرگوشی هندزفری بلوتوث Arched جنس سیلیکنی دارد و بسیار نرم است که کاربری خوشایندی را رقم می‌زند. این سرگوشی سیلیکنی، گیره‌ای دارد که در حقیقت در لاله‌ی گوش قرار می‌گیرد تا دستگاه به‌خودی‌خود و به‌صورت تصادفی خارج نشود. هندزفری بلوتوث Arched دارای اتصال بلوتوث است و چون به کابلی متصل نیست، دیگر با کابل‌های در هم تنیده روبرو نخواهید شد. با مجهز شدن این دستگاه به میکروفن قابلیت مکالمه فراهم شده است. کیفیت مکالمه و وضوح صدا برای یک مدل رده میانی، قابل قبول هستند. از دیگر ویژگی های هندزفری بلوتوث Arched می توان به : دارای کلیدهایی برای مدیریت تماسها و موسیقی، اتصال برد 10 متری، سازگار با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS اشاره کرد.


    قیمت : 129000 تومان



    ویژگی های هندزفری بلوتوث Arched :
    - زمان استفاده در حالت موسیقی 4 ساعت
    - بسیار سبک وزن و دارای گیره دور گوش
    - زمان استفاده در حالت مکالمه 6 ساعت
    - قابلیت پاسخ به تماس و کنترل موزیک
    - دارای میکروفون با وضوح صدای بالا
    - دکمه های کنترل موسیقی و تماس
    - دارای نشانگر led برای کنترل شارژ
    - دارای طراحی جذاب و چشم نواز
    - قابلیت اتصال به اندروید و iOS
    - تک گوش (هندزفری تکی)
    - نوع باتری ‏:‏ لیتیومی
    - حداکثر برد 10 متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 129000 تومان


    این پکیج یکی از بهترین ملزومات جانبی موبایل است، مخصوصا برای کسانی که به عکاسی علاقمندند و همچنین افرادی که از طرفداران انتشار عکس در فضاهای مجازی هستند.

    قيمت : 139000 تومان
  • ماکت دوربین مدار بسته Activation Light یکی از ارزان قیمت ترین ماکت های دوربین مدار بسته است، این ماکت می تواند تا حدودی نقش یک دوربین مدار بسته را داشته باشد و تاثیر روانی زیادی در محیط ایجاد نماید،

    قيمت : 169000 تومان
  • مبدل OTG برای آیفون (لایتنینگ) یک مبدل بدون نیاز به نصب نرم افزار، مخصوص گوشی و تبلت های اپل با سرعت بسیار بالاست، از آنجایی که این محصول به تازگی به تولید رسیده و با تکنولوژی روز هماهنگ است میبایست ورژن IOS دستگاه از 13 بالاتر باشد.

    قيمت : 199000 تومان
  • دستبند دیتا لاین، کابل اتصال موبایل شما به یو اس بی کامپیوتر است که دارای طراحی جدید و بسیار شکیل می باشد که شما می توانید آن را به شکل دستبند به دور مچ انداخته و همیشه به همراه داشته باشید.

    قيمت : 25000 تومان
  • هولدر موبایل Vip با وزن کم و ابعاد کوچک در انواع سطح از جمله پلاستیک، شیشه، فلز و ... قرار می گیرد. هولدر موبایل Vip با طراحی بسیار جالب خود می تواند به راحتی و در هر موقعیتی از آن استفاده کنید.

    قيمت : 39000 تومان