بازی مهیج راکت اسنپ کچ
  • بازی مهیج راکت اسنپ کچ

    تفریح فوق العاده برای تمام اعضای خانواده

    دارای 2 عدد توپ پینگ پونگی در هر راکت

    بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز


    قیمت : 89000 تومان



    بازی مهیج راکت اسنپ کچ، شامل یک اسباب بازی جذاب وجدید است . این بازی شامل 2 راکت به همراه 4 عدد توپ است. با قرار دادن راکت در دست و حرکت دادن آن می توانید توپ را پرتاب و دوباره بگیرید. دو نفر باید هر کدام یک راکت دردست داشته باشند و با باز کردن راکت و حرکت دست رو به جلو توپ را بطرف بازیکن مقابل پرتاب کرده و طرف مقابل هم باید با گرفتن توپ بوسیله جمع کردن راکت و پرتاب آن با باز کردن راکت به طرف مقابل بازی را ادامه و از آن بذت ببرند.


    قیمت : 89000 تومان



    ویژگی های بازی مهیج راکت اسنپ کچ :
    - یک تفریح فوق العاده برای تمام اعضای خانواده
    - دارای کمربند چسبی برای نگهداشتن دست
    - دارای 2 عدد توپ پینگ پونگی در هر راکت
    - دارای محفظه ی مخصوص برای توپ ها
    - دارای قفل برای بسته نگداشتن راکت
    - بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز
    - ارسال رنگ به صورت رندوم
    - جای بستن انگشت شصت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 89000 تومان


    تفنگ حباب ساز ساخته شده از ABS بوده که با سه باطری قلمی کار می کند. روی محصول دکمه خاموش و روشن وجود دارد. مایع مخصوص همراه دستگاه ارائه شده و در صورت اتمام می توان از مخلوط شامپو فرش و آب استفاده کرد.

    قيمت : 119000 تومان
  • پکیج کادویی خرس و گل عطری طرح Romantic شامل یک عروسک خرس زیبا و دوست داشتنی و 7 گل صابونی عطری که بدلیل قرارگیری داخل جعبه همیشه عطر خاصی به محصول می بخشد.

    قيمت : 59000 تومان
  • مجسمه Clash طرح کینگ و کویین. این مجسمه ها بر گرفته از شخصیت های بازی جذاب و محبوب کلش - Clash of Clans در دو طرح کینگ و کویین هستند و شو و هیجان این بازی را به همراه دارند.

    قيمت : 59000 تومان
  • اجاق گاز کوهنوردی و مسافرتی، یک ابزار ضروری برای کسانی است که دوست دارند در طبیعت به کوهنوردی، کمپینگ و مسافرت بروند. با استفاده از این محصول، شما می‌توانید از تجربه‌ی پخت و پز در فضای باز لذت ببرید و از زمان کیفیتی با دوستان و خانواده خود برخوردار شوید.

    قيمت : 389000 تومان
  • برند هاردن در این مورد نیز اره‌های مختلف با ابعاد و فرم دسته‌ی متفاوت طراحی، تولید و روانه‌ی بازار کرده که یکی از آن‌ها اره‌ی تاشوی 18 سانتی متری مدل 302 است. .

    قيمت : 239000 تومان