کوله مینی چند کاره
  • کوله مینی چند کاره

    مناسب نگهداری هندزفری, شارژر, کارت بانکی, پول و...


    قابلیت اتصال به انواع کیف یا کوله پشتی

    قابلیت استفاده به عنوان جاکلیدی


    قیمت : 39000 تومان



    کوله مینی چند کاره محصولی میباشد که از آن میتوانید به عنوان کیف هندزفری, شارژر, کارت بانکی, پول و... استفاده کنید. کوله مینی چند کاره امکان استفاده به عنوان جاکلیدی و قابلیت اتصال به انواع کیف و کوله پشتی را به شما میدهد. این کوله مینی دارای رنگ بندی و طرح های متنوع بسیار زیادی میباشد که به صورت رندم برای هر سفارش ارسال میشود. جنس این محصول چرم مصنوعی است که بسیار با دوام, مقاوم, و زیبا می باشد.


    قیمت : 39000 تومان



    ویژگی های کوله مینی چند کاره :
    - مناسب نگهداری هنزفری, شارژر, کارت بانکی,پول و...
    - قابلیت اتصال به انواع کیف یا کوله پشتی
    - قابلیت استفاده به عنوان جا کلیدی
    - ابعاد کیف 8*10 سانتی متر
    - جنس کیف : چرم مصنوعی
    - ظریف، زیبا و بادوام



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 39000 تومان


    ساعت های سری Ice Watch ساعت های مدرن و فوق العاده شیک است که به علت تنوع رنگی برای ست کردن با لباس ها بسیار مناسب است. این ساعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض می باشد.

    قيمت : 89000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 79000 تومان
  • عینک آفتابی لاکچری BENI یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند...

    قيمت : 129000 تومان
  • این محصول یکی از جذابترین ساعت های ال ای دی موجود در بازار است که دقیقا طرح اپل واچ (سری 3) طراحی شده است. صفحه نمایشی و مستطیل شکل ساعت در ابعاد 32 × 38 میلی‌متر طراحی شده و ضخامت آن در قسمت بدنه 10 میلی‌متر است.

    قيمت : 119000 تومان
  • تی شرت لاغری Slim-N Lift برای مردان یک انقلاب در کوچک کردن شکم است. این جلیقه می تواند شکمتان را صاف تر کند و سریعا به بدنتان شکل بدهد! يک راه حل آسان و سريع فقط در عرض چند ثانيه

    قيمت : 99000 تومان