ساعت مچی دخترانه GUCCI مدل Minimals
  • ساعت مچی دخترانه GUCCI مدل Minimals

    طراحی لاکچری زیبا و بسیار مدرن

    بند چرم مصنوعی

    همراه با جعبه


    قیمت : 89000 تومان



    شرکت GUCCI، یکی از تولیدکنندگان ساعت‌های مچی با طرح‌های خاص و زیبا است. ساعت های ساخت این شرکت ساعت‌هایی دارای طرحی اسپرت و کلاسیک هستند. ساعت مچی GUCCIL مدل Minimals جديدترين محصول كمپاني محبوب GUCCI مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد. ساعت مچی GUCCI مدل Minimals ، با توجه به قیمت مناسب دارای طرحی شیک و نو است که با توجه به کیفیت ساخت آن یک انتخاب خوب برای کسانی است که به دنبال ساعتی با قیمت مناسب و کیفیت خوب می باشند. (این ساعت به صورت طرح از نمونه اصلی تولید شده است و کپی می باشد)


    قیمت : 89000 تومان



    ویژگی های ساعت مچی GUCCI مدل Minimals:
    - طراحی لاکچری زیبا و بسیار مدرن
    - انتخابی مناسب برای هدیه
    - قطر صفحه 35 میلیمتر
    - بند چرم مصنوعی
    - همراه با جعبه




    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 89000 تومان


    ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 79000 تومان
  • ساعت های سری Ice Watch ساعت های مدرن و فوق العاده شیک است که به علت تنوع رنگی برای ست کردن با لباس ها بسیار مناسب است. این ساعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض می باشد.

    قيمت : 89000 تومان
  • کفش نایک مدل Prest. این کفش فوق العاده یونیک و خاص در رنگ سرمه ای تیره ارایه شده و از کیفیتی بالا برخوردار است. این کفش در سایز های 41 تا 44 عرضه شده است.

    قيمت : 249000 تومان
  • کفش دخترانه Crash کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز به ویژه کفی ابری سفید رنگ آن توجه همگان را به خود جلب می کند. این کفش زیبا در رنگ مشکی از جنس رویه بافت و با گیره بندهای بسیار زیبا و سایزبندی 37 تا 40 ارائه شده است و با انواع لباس هماهنگی دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • از جمله شیک ترین تی شرت هایی که به تازگی به بازار عرضه شده، تی شرت مردانه The End را می توان نام برد. این تی شرت با انواع لباس ست شده و هماهنگی خاصی دارد.

    قيمت : 199000 تومان