هولدر جادویی جوراب و لباس
  • هولدر جادویی جوراب و لباس

    امکان آویز جوارب, شال, لباس و...

    قابلیت اتصال در نقاط مختلف

    قابلیت شستشو



    قیمت : 45000 تومان



    جوراب از جمله پوشاک پر مصرف هر فردی به حساب می آید که معمولاً دارای تنوع بسیاری در منزل می باشد.عمده تربن مشکلی که وجود دارد گم شدن جوراب ها به دلیل تعداد آن ها و ابعاد کوچکی است که دارند. و گاهی مواقع شاهد آن بوده ایم به دلیل نامرتب بودن داخل کشو زمان زیادی را صرف پیدا کردن جوراب کرده ایم.به همین دلیل تولید کنندگان لوازم منزل محصولی را طراحی و تولید کرده اند که مشکل گم شدن جوراب ها را برای ما حل کرده است.نام این محصول زیبا و کاربردی که به شما عزیزان معرفی میکنیم هولدر جادویی جوراب و لباس می باشد که با استفاده از آن مشکل گم شدن جوراب ها رفع می شود. در ضمن این محصول برای لوازم شخصی مانند لباس, جوراب, شال و ... هم مورد استفاده قرار میگیرد.



    قیمت : 45000 تومان



    ویژگی های هوادر جادویی جوراب و لباس :
    - قابلیت آویز جوراب, لباس, شال و...
    - قابلیت اتصال در نقاط مختلف
    - بسیار زیبا و مقاوم
    - دارای 9 عدد گیره
    - قابلیت شستشو
    - وزن کم




    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 45000 تومان


    این خودکار جادویی 6 کاره می تواند به عنوان یک خودکار،قلم لمسی موبایل، خط کش،و پیچ گوشتی کار کند. سفرهای ماجراجویانه، جلسات کاری و غیره. آن را همیشه همراه خود داشته باشید زیرا می توان از آنها در حین کار استفاده کرد.     دارای طراحی دستگیره بدون لغزش و جوهر یکنواخت است.قلم خط کش چند منظوره دارای بدنه ای شیک با گیره ای شیک است که به شما امکان می دهد خودکار را بدون افتادن در جیب ها حمل کنید.

    قيمت : 139000 تومان
  • رخت آويز جادويي و شگفت انگيز واندر هنگر حجم کمد لباس شما را 5 برابر مي کند. با رخت اویز واندر هنگر لباسهای شما دیگر چروک نخواهد شد. وسیله ای مخصوص زندگی های امروزی ...

    قيمت : 89000 تومان
  • کاور نایلونی ریشه فرش می تواند بهترین جایگزین برای تمام کارهایی باشد که شما برای محافظت از ریشه ها و تمیزی آن ها انجام می دهید. این کاور روی لبه های فرش محکم می شود و در هنگام جارو یا تی کشیدن تکان نمی خورد و جا به جا نمی شود.

    قيمت : 49000 تومان
  • فشار دهنده های خمیردندان از پلاستیک عالی ABS ساخته شده اند. توزیع کننده خمیردندان برای لوله های پلاستیکی عرض کمتر از 6سانتی متر کار می کند ، می توان برای فشار دادن خمیر دندان ، رنگ روغن و غیره استفاده کرد 

    قيمت : 59000 تومان
  • این محصول از نوع فندک های الکتریکی ( برقی ) است ک سوخت آن ها از طریق منبع تغذیه ( باطری ) است و نوع شعله ی آن ها، صاعقه ای می باشد.

    قيمت : 369000 تومان