کفش چرم مردانه Gucci مدل Premium
  • کفش چرم مردانه Gucci مدل Premium

    کیفیت ساخت بالا و مقاوم


    جنس چرم مصنوعی

    دور دوزی شده



    قیمت : 129000 تومان



    کفش چرم مردانه Gucci مدل Premium جنس رویه چرم صعنتی درجه یک بوده و در رنگ مشکی موجود می‌باشد. بسیار سبک می باشد. این کفش به خاطر دور دوزی که دارد بسیار با دوام میباشد. کفش کالج مردانه طرح Gucci در سایز 41 تا 44 عرضه شده اند و قطعا از خرید آن با این کیفیت بالا و قیمت پایین احساس رضایت خواهید نمود.


    قیمت : 129000 تومان



    ویژگی های کفش چرم مردانه Gucci مدل Premium:
    - قابل ست کردن با لباس های مجلسی و اسپرت
    - سایز بندی: 41 الی 44 (با قابلیت انتخاب سایز)
    - جنس رویه: چرم صنعتی درجه یک
    - کیفیت ساخت بالا و مقاوم
    - رنگ بندی : مشکی
    - بسیار نرم و راحت
    - دور دوزی شده



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 129000 تومان


    صندل یکی از قدیمی‌ترین پاپوش‌هایی است که انسان در طول تاریخ از آن استفاده کرده است و بیش از ده هزار سال قدمت دارد. این نوع پاپوش به دلیل باز بودن و جلوگیری از عرق کردن و بو گرفتن پا در فصل‌های گرم، در نقاط گرم و شرجی طرفداران بسیار زیادی دارد ...

    قيمت : 69000 تومان
  • عینک Ray.Ban یکی از معروفترین و زیباترین عینک های روز دنیا می باشد. این عینک به صورت اورجینال (همراه با کیف و دستمال مخصوص) و شماره سریال معتبر با قیمتی استثنایی عرضه می شود …

    قيمت : 119000 تومان
  • ساعت مچی اسپرت لاکچری GUSALAI بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، طراحی شیک و خاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید.

    قيمت : 249000 تومان
  • کیف پول و موبایل Sosha. این کیف های فوق العاده کاربردی دارای جای پول، تعداد متعدد کارت عابر بانک و  گوشی موبایل هستند و به خوبی از گوشی موبایل شما محافظت می نمایند.

    قيمت : 59000 تومان
  • اگر به دنبال کفش های فوق العاده با کیفیت با طراحی جدید و شیک و کاربردی هستید کفش مردانه Fila طرح Tourissm را به شما پیشنهاد می نماییم. این کفش بسیار راحت بوده و در سایز 41 تا 44 عرضه شده اند.

    قيمت : 199000 تومان