گلدان آکواریومی سون گرین (7GREEN)
  • گلدان آکواریومی سون گرین (7GREEN)

    لوازم تزئینی لوکس و مدرن

    نگهداری انواع گیاه و آبزیان به صورت همزمان در یک جا


    قیمت : 129000 تومان



    گلدان آکواریومی از سری لوازم تزئینی لوکس و مدرن است که امکان نگهداری انواع گیاه و آبزیان را به صورت همزمان در یک جا فراهم می کند. این آکواریوم دارای یک استند برای نگهداری گلدان است که می توانید گل های زینتی ، سبزه ، کاکاتوس و . . . را بر روی آکواریوم خود داشته باشید. بدنه این آکواریوم از جنس اکرولیک شفاف می باشد و با قرار دادن گلدان داخل محفظه تعبیه شده این گونه به نظر میرسد که گلدان در میان آب و ماهی های آکواریوم به صورت شناور قرار گرفته است و ماهی ها می توانند به سادگی اطراف گلدان حرکت کنند.
    با نگهداری گیاهان تزئینی و همچنین ماهی های زینتی و مشاهده طراوت و تازگی آنها می توانیم حالت روحی خود را تغییر دهیم و روحیه ای شاداب تر داشته باشیم. به همین خاطر تهیه لوازم مناسب برای نگهداری گیاهان و آبزیان اولین قدم خواهد بود. با خرید گلدان آکواریومی شما با یک تیر دو نشان خواهید زد ، یعنی گلدان و آکواریوم را همزمان با هم خواهید داشت .
    گلدان آکواریومی بهترین گزینه برای سفره هفت سین نوروز است . نگهداری سبزه و ماهی به صورت همزمان در سفره هفت سین با گلدان آکواریومی امکان پذیر است و امسال سفره هفت سین خود را متفاوت تر از سال های گذشته تزئین کنید. حرکت ماهی های رنگارنگ ، سبزی گیاه و عطر گل داخل گلدان آکواریومی زیبایی چشم نواز کم نظیری را برای شما رقم خواهد زد.
    مقدار ظرفیت داخلی آکواریوم 3 لیتر و ابعاد کلی آن 15*15*15 سانتی متر است که برای سهولت در آب کردن آکواریوم و جابه جایی گلدان دو سوراخ به قطر 3 سانتی متر در قسمت رویی آکواریوم قرار داده شده و از این سوراخ ها برای غذا دادن به ماهی ها نیز می توانید استفاده نمایید.


    قیمت : 129000 تومان



    ویژگی های گلدان آکواریومی سون گرین (7GREEN):
    - قابلیت جداسازی گلدان و آکواریوم از یکدیگر
    -مناسب برای نگهداری همزمان گیاه و ماهی
    -سهولت در شستشو و تمیز کردن
    -ابعاد : 15Cm * 15Cm * 15Cm
    - طراحی زیبا و منحصر به فرد
    -تلفیق گلدان و آکواریوم



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 129000 تومان


    پایه لرزه گیر ماشین لباسشویی موجب رفع و جذب لرزش های ماشین لباس شویی می شود که در انواع مختلف (خانگی، صنعتی و…) تولید می شوند.

    قيمت : 99000 تومان
  • دارای 6 لیوان با اندازه های مختلف دارای دسته بادکش با کاربری بسیار راحت رفع دردهای زانو، ساق پا، پاشنه، کف و روی پا رفع گرفتگی و اسپاسم های عضلانی درمان بیماری های روماتیسمی کنترل فشار خون بالا درمان سردرد و میگرن رفع گرفتگی برونش ناشی از آلرژی و آسم از بین بردن واریس و...

    قيمت : 89000 تومان
  • جا كفشي شو توت داراي ظرفیت 6 جفت كفش بوده كه نياز شما را براي نگهداري و حمل كفش هايتان برطرف خواهد كرد. راه حلی مناسب برای نظم دادن و حفاظت از کفش های شما ...

    قيمت : 59000 تومان
  • سه‌پایه‌ی نگه‌دارنده‌ی یانتنگ مدل «YT-228» ارتفاع کمی دارد و برای استفاده‌ی رومیزی یا استفاده به‌عنوان سه‌پایه‌ی نگه‌دارنده‌ی مونوپادها کاربرد دارد.به دلیل وزن و ابعاد کوچکش، می‌توان آن را «مینی سه‌پایه» نامید یا به‌عنوان سه‌پایه‌ی رومیزی استفاده کرد.

    قيمت : 79000 تومان
  • آچار همه كاره نينجا والت بهترین و ضروری ترین وسیله ای که می توانید در کیف خود به همراه داشته باشید. با قابليت 18 ابزار متفاوت در سايز يك كارت عابر بانک. وسیله مورد نیاز برای هر خانه و فرد.

    قيمت : 35000 تومان