پایه دوش دستی سیار
  • پایه دوش دستی سیار

    نصب آسان بدون نیاز به حفاری و آسیب رساندن به دیوار


    قابلیت مکندگی قوی برای اتصال به سرامیک و کاشی

    متناسب با تمامی سردوش های استاندارد


    قیمت : 69000 تومان


    انتخاب این پایه دوش حمام می تواند به راحتی هر مشکلی را اعم از بالا یا پایین نگه داشتن یا تنظیم ارتفاع و زاویه دوش برطرف کند.چرا که براحتی باز شده و در مکان دیگر دلخواه نصب میشود. برای تنظیم آن در مکان ثابت نیز قسمت میله ای آن می تواند آزادانه تنظیـم و چرخانده شود. ضد آب و ضد رطوبت بوده و به هنگام شستشو چسبنـــدگی و مکش قوی آن در دیوار از بین نمی رود. هولدر دوش دستی قابل تنظیم در جهات مختلف و همچنین دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه می باشد. این محصول را می توانید در هر نقطه از حمام یا سرویس بهداشتی خود با هر ارتفاعی که میخواهید نصب کنید و در عرض چند ثانیه آن را جابه جا کنید.


    قیمت : 69000 تومان



    ویژگی های پایه دوش دستی سیار:
    -نصب آسان بدون نیاز به حفاری و آسیب رساندن به دیوارقابلیت
    -قابلیت مکندگی قوی برای اتصال به سرامیک و کاشی
    -متناسب با تمامی سردوش های استاندارد
    -چرخش ۳۶۰ درجه
    -تنظیم آسان زاویه ی نازل
    -کارایی و کاربرد فراوان



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 69000 تومان


    در طراحي سر دوشي هاي کم مصرف، با مجهز بودن به سیستم Air Turbo و به کار گيري تکنولوژي مخلوط نمودن آب و هوا، دبي جريان به 9 ليتر در دقيقه کاهش يافته است.

    قيمت : 299000 تومان
  • درب جادویی مجیک مش از جنس توری می باشد و از ورود و خروج هوا جلوگیری نمی کند، در نتیجه برای فصل های گرم که می خواهید در و پنجره ی منزل خود را باز بگزارید بسیار مناسب است.

    قيمت : 229000 تومان
  • افراد برای مسافرت و یا یک پیک نیک ساده ، همیشه نیاز به همراه داشتن آب داغ برای درست کردن چایی و یا قهوه دارند. حتی نگهداری آب خنک برای نوشیدن  در گرمای تابستان هم یکی از دغدغه های مسافران است.

    قيمت : 429000 تومان
  • لوکس و زیبا دارای 16 محفظه شفاف جهت قرار گیری آیتم های مختلف در قسمت بالایی، دارای سه کشو و دو محفظه جداگانه در قسمت بالا می باشد. اگر بدنبال وسیله ایی برای  مرتب کردن و جمع کردن وسایل آرایشی – بهداشتی خود هستید استند  لوازم آرایشی  مدل بیوتی باکس را ما به شما پیشنهاد می کینم.

    قيمت : 259000 تومان
  • لیف سیلیکونی مخزن دار لیف حمام جدید جایگزین مناسب لیف های سنتی ونخی با کارایی بسیار عالی وجنس سیلیکونی نرم و بادوام

    قيمت : 89000 تومان