عینک زنانه Miu Miu
  • عینک زنانه Miu Miu

    عينك فوق اسپرت با طراحي جديد

    شناخته شده به عنوان عينك محبوب هنرپيشگان


    با ستارگان همراه شويد

    فقط چند قدم با جذابيت فاصله داريد


    از اولين كساني باشيد كه اين عينك را امتحان مي كنند !!!


    قیمت : 59000 تومان


    بدون شک استفاده از عینکهای با کیفیت علاوه بر اینکه از چشمان شما محافظت می کند باعث زیبایی تحسین برانگیز چهره شما نیز خواهد شد.
    لنز عینک Miu Miu از نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت میباشد که در آن از تکنولوژی آنتی رفلس استفاده شده است و برای ساخت آن از یک نوع پلیمر استفاده شده است و البته به غیر از اشعه uva اشعه های uvb ، uvc را نیز دفع میکند و باعث میشود تصاویر را با رنگ شفاف ببینید. طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد. حتما این مدل بی نظیر و استثنایی را تهیه کنید ...


    قیمت : 59000 تومان


    مشخصات عینک عینک زنانه Miu Miu:
    - برند: Miu Miu
    - رنگ فریم : مشکی
    - شکل فریم : مربعی
    - رنگ عدسی : دودی
    - نوع رنگ عدسی : هایلایت
    - ویژگی عدسی : یو وی 400


    قیمت : 59000 تومان


    عینکی فوق العاده خاص و شیک Miu Miu

    طراحی خاص و فوق مدرن

    مخصوص شیک پوشان ایرانی

    زیبایی خود را با این عینک آفتابی تکمیل کنید


    لمسی متفاوت از عینک های آفتابی




    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    اگر به دنبال ظرف و گالن مناسب برای کمپینگ و سفر هستید، گالن تاشو حاضر یک گزینه عالی است.این گالن دارای خصوصیات منحصر به فردی است که آن را به یک وسیله عالی و ضروری برای سفر تبدیل کرده است.

    قيمت : 189000 تومان
  • از مزیت های قابل ذکر این محصول میتوانیم با قابلیت اتصال به بلوتوث جهت همسان سازی با گوشی اشاره کنیم،ساعت هوشمند مدل T500و با وجود دارا بودن حسگر شتاب سنج،قابلیت رد تماس،تنظیم هشدار روزانه،ژیروسکوپ و شمارنده ضربان قلب،تعیین اهداف ورزشی و..جذابیت ساعت را بیشتر کرده است.

    قيمت : 379000 تومان
  • صندل یکی از قدیمی‌ترین پاپوش‌هایی است که انسان در طول تاریخ از آن استفاده کرده است و بیش از ده هزار سال قدمت دارد. این نوع پاپوش به دلیل باز بودن و جلوگیری از عرق کردن و بو گرفتن پا در فصل‌های گرم، در نقاط گرم و شرجی طرفداران بسیار زیادی دارد ...

    قيمت : 69000 تومان
  • پکیج 3 عددی نظم دهنده تاشو کفش محصولی با طراحی نوین و در عین حال بسیار کاربردی جهت استفاده در منزل است. این نظم دهنده از جنس پلاستیک مقاوم و تا حدی منعطف تولید شده و دارای دو طبقه متصل به هم می باشد.

    قيمت : 79000 تومان
  • تی شرت سه بعدی Blocks به گونه ای است که نمایی کاملا سه بعدی داشته و طراحی آن هر کسی را شگفت زده کرده و توجه همگان را به خود جلب می کند و بسیار مورد پسند جوانان علاقمند به مد است‏.‏

    قيمت : 99000 تومان