پوست کن آناناس
  • پوست کن آناناس

    کندن بسیار سریع و آسان پوست آناناس

    برش میوه آناناس به صورت ورقه حلقه ای

    طراحی منحصر به فرد و بسیار کاربردی



    قیمت : 14800 تومان



    از مزایای مهم آناناس طبیعی می توان به جلوگیری از سرطان، کمک به هضم و گوارش، شادابی پوست، کمک به انحلال و جلوگیری از لخته شدن خون، بهبود دهنده سرما خوردگی و کاهش دهنده سرفه، پیشگیری و درمان بیماری های قلبی و عروقی، سلامت و شادابی پوست، استخوان سازی بدن و التیام دهنده زخم و ... اشاره کرد.
    پوست کن آناناس بهترین و راحت ترین روش پوست کندن و ورقه حلقه ای کردن آناناس است. این وسیله دارای تیغه های تیز می باشد که به راحتی می تواند آناناس را از پوست جدا نماید. این میوه پر خاصیت را هرگز از سبد غذایی خود کنار نگذارید به خصوص با این وسیله که خوردن آناناس را برای شما لذت بخش خواهد کرد!




    قیمت : 14800 تومان



    ویژگی های پوست کن آناناس:
    - فقط کافیست سر آناناس را برش دهید و کاملا جدا کنید.
    - بعد این دستگاه را روی آناناس گذاشته و با فشار رو به پایین بچرخانید.
    - به همین سادگی میوه آناناس شما به شکل ورقه حلقه ای در می آید.


    قیمت : 14800 تومان



    وسایل داخل جعبه:
    - دستگاه اصلی پوست کن
    - دسته جدا شونده پوست کن





    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 14800 تومان


    درب جادویی مجیک مش از جنس توری می باشد و از ورود و خروج هوا جلوگیری نمی کند، در نتیجه برای فصل های گرم که می خواهید در و پنجره ی منزل خود را باز بگزارید بسیار مناسب است.

    قيمت : 229000 تومان
  • در طراحي سر دوشي هاي کم مصرف، با مجهز بودن به سیستم Air Turbo و به کار گيري تکنولوژي مخلوط نمودن آب و هوا، دبي جريان به 9 ليتر در دقيقه کاهش يافته است.

    قيمت : 299000 تومان
  • کاور نگه دارنده پتو و لباس ، محصولی با طراحی نوین ، زیبا و در عین حال بسیار کاربردی تر از نمونه های مشابه ساده می باشد. این بقچه از جنس پارچه و به صورت مکعبی شکل طراحی و تولید شده است.

    قيمت : 69000 تومان
  • نوترال اسموک، یک فناوری کاملا ایمن و فوق العاده است که هیچگونه مشکل زیست محیطی ایجاد نمی نماید.  با یک بار استفاده از نوترال اسموک ، بوی سیگار کهنه تثبیت یافته و نفوذ یافته در اجزای داخلی خودرو از بین رفته و رایحه محبوب و سبک کاج جایگزین آن میگردد. 

    قيمت : 119000 تومان
  • افراد برای مسافرت و یا یک پیک نیک ساده ، همیشه نیاز به همراه داشتن آب داغ برای درست کردن چایی و یا قهوه دارند. حتی نگهداری آب خنک برای نوشیدن  در گرمای تابستان هم یکی از دغدغه های مسافران است.

    قيمت : 429000 تومان