ادکلن مردانه دانهیل آبی (Dunhill Desire Blue)
  • ادکلن مردانه دانهیل دیزایر آبی (Dunhill Desire Blue)

    رایحه ای تپنده و دوست داشتنی

    مناسب آقایان شیک پوش و خوش سلیقه


    با ماندگاری عالی


    قیمت : 249000 تومان



    ادکلن Desire Blue آلفرد دانهیل، رایحه ای ملایم و برازنده دارد. این ادکلن که در سال 2002 عرضه شد، از ترکیب نت های پرتقال، ترنج و مشک برای ایجاد رایحه ای تازه و دلپذیر که لبخند ها را به خود جلب می کند استفاده کرده است. قبل از هر گردهمایی دوستانه ای می توانید این ادکلن را استفاده کنید. عطر این ادکلن مردانه ، برای ساعت ها باقی مانده و اعتماد به نفس شما را برای انجام هر کاری بالا می برد.
    این ادکلن به صورت طرح تولید شده است و از لحاظ رایحه و بسته بندی به صورت های کپی می باشد با این تفاوت که ماندگاری کمتری نسبت به نمونه اورجینال دارد.

    قیمت : 249000 تومان



    ویژگی های محصول:
    عمر محصول: 10 الی 12 ساعت
    قدرت خوشبویی: عالی
    پیشنهاد استفاده : روز و شب
    مناسب برای : مردان
    سن مصرف : تمام سنین
    بو: خنک و ملایم
    فصل: بهار و تابستان



    مشخصات محصول:
    نام ادکلن : Dunhill Desire Blue
    شركت تولید كننده : دانهیل
    كشور تولید كننده : فرانسه
    حجم : 100 ML
    نوع غلظت اسانس ادکلن: Eau de Toilette



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 249000 تومان


    دستبند اسپرت دخترانه مگنتی این دستبند های شیک و مدرن به حساب می آید. این دستبند در دو رنگ خاکستری و قهوه ای عرضه شده است که مورد پسند جوانان قرار گرفته و کامل کننده استایل اسپرت شما می باشد.

    قيمت : 49000 تومان
  • قابلیت اصلاح مو بینی و گوش و خط زن را دارد

    قيمت : 349000 تومان
  • بعد از شیوع بیماری کرونا ( کوید 19 ) ، بهداشت و وسایل بهداشتی اهمیت ویژه ای برای همگی افراد پیدا کردند. بطوری که هم اکنون همراه داشتن وسایل ضد عفونی کننده جزء ملزومات بسیار مهم برای هر فردی می باشد.

    قيمت : 59000 تومان
  • گردنبند چوبی دست ساز مدل Fence از جنس چوب بوده و دارای طراحی زیبا و جذابیست. زنجیر استفاده شده در این گردنبند، استیل ضد حساسیت بوده و به همین سبب زیوری مناسب و درخور برای افرادیست که به زنجیرهای فلزی حساسیت دارند.

    قيمت : 25000 تومان
  • گردنبند LED هفت رنگ، طرح برگزیده سال 2012. دارای LED هفت رنگ که به صورت تصادفی و متوالی رنگ ها تغییر میکنند. امکان استفاده هم به عنوان جا کلیدی و هم به عنوان گردنبند...

    قيمت : 19000 تومان