ساعت بافتنی جسیکا
  • ساعت بافتنی جسیکا

    قابل استفاده به عنوان ساعت و دستبند

    یک ساعت و دستبند منحصر به فرد


    ساعتی دخترانه و بسیار شیک

    جذابیت را به خود و همگان هدیه دهید


    قیمت : 25000 تومان



    ساعت مچی بند بافتنی جسیکا در بین دیگر ساعت ها نظیری ندارد و در اولین نگاه همه را شیفته و مجذوب خود می کند و به همین دلیل ما به کسانی که در انتخاب و خرید ساعت مچی مانده اند این ساعت را پیشنهاد می کنیم و یا اگر می خواهید به عزیزانتان هدیه دهید، این ساعت مچی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این ساعت در رنگبندی های زیبا و متنوع به یکی از پرفروشترین ها تبدیل شده است.




    قیمت : 25000 تومان



    ویژگی های ساعت بافتنی جسیکا:
    - ساعت دخترانه با بند های رنگین و فوق العاده چشم نواز
    - جدیدترین مدل ساعت های فانتزی
    - کیفیت ساخت عالی و تضمین شده
    - قابلیت کوتاه یا بلند شدن بند
    - در طرح ها و رنگ های مختلف




    قیمت : 25000 تومان



    ساعت بافتنی جسیکا

    این همان هدیه ای است که مدتها به دنبالش بودید

    برای تقدیم کردن به آنان که دوستشان دارید.

    قابليت ست كردن با لباس هاي اسپرت و رنگي

    ساعتي با ظاهري متفاوت، مدرن و همچنين با دوام

    خوش سليقه بودن خود را به ديگران ثابت كنيد ...






    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 25000 تومان

     


    کفش ساقدار مردانه Brown ecco یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 279000 تومان
  • جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه Maserati کفش اسپرتو بسیار لاکچری است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید.

    قيمت : 249000 تومان
  • معرفی اجمالی ساعت مچی Chanel مدل Rotation جنس بند ساعت مچی چنل از فلز قابل انعطاف ودر رنگ های متنوع است . قفل ساعت مچی زنانه به صورت آهنربایی می باشد. صفحه دارای نگین ها درخشان است . از ویژگی های منحصر به فرد این ساعت مچی این است که صفحه ساعت با جا به جایی ، حرکت می کند.

    قيمت : 99000 تومان
  • تی شرت آستین بلند Rebel. این تی شرت های شیک و پر طرفدار با طرحی مدرن و رنگ مشکی با کیفیت و دوختی عالی عرضه شده اند و با داشتن آستین بلند متناسب با فصل هستند.

    قيمت : 199000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 79000 تومان