برش زن پیتزا و کیک
  • برش زن پیتزا و کیک

    pizza & Cake Knife


    تیغه بسیار با کیفیت از جنس استیل ضد زنگ

    قابل استفاده برای برش زدن کیک ، پیتزا ، تارت و ...

    قابل استفاده در منزل ، رستوران‌ها , کافی‌شاپ و ...


    قیمت : 10000 تومان



    برش زن کیک و پیتزا pizza & Cake Knife علاوه بر ظاهر بسیار جالب و شیک، دارای تیغه بسیار با کیفیتی می باشد که از جنس استیل ضد زنگ است. همچنین این محصول با توجه به اندازه مناسبش بسیار کاربردی می باشد و می تواند پیتزا و کیک های شما را در سایز دلخواهتان در عرض چند ثانیه به راحتی برش دهد.




    قیمت : 10000 تومان



    ویژگی های برش زن پیتزا و کیک:
    - برش زن غلطکی
    - جنس دسته: PVC
    - قابل استفاده برای برش زدن کیک، پیتزا، تارت و ...
    - طراحی کاربردی
    - شستشوی آسان
    - قابل استفاده در منزل، رستوران‌ها، کافی‌شاپ و ...
    - تیغه استیل تیز
    - طراحی ارگونومیک
    - سایز حدودی: 7cmx11cm
    - ارسال رنگ بصورت رندوم
    - به همراه پکیجینگ





    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 10000 تومان


    چای ساز و قهوه جوش همراه یا جادویی در عرض 20 ثانیه چنان آب را بجوش می آورد که باورتان نمی شود! با استفاده از این چای ساز در مدت کوتاهی می توانید یک چای دبش و یا یک قهوه عالی تهیه کنید...

    قيمت : 99000 تومان
  • کابل فست شارژ USB جمع شو 3in1 توان 3.0 آمپر طول 1 متر دارای هر سه پورت شارژ لایتنینگ (آِیفون)، میکرو یو اس بی (اندروید) و تایپ سی هست که شما برای شارژ هر دستگاهی که دارای یکی از این پورت ها می باشد، باید کابل مخصوص آن را متصل نمایید.

    قيمت : 149000 تومان
  • این خودکار جادویی 6 کاره می تواند به عنوان یک خودکار،قلم لمسی موبایل، خط کش،و پیچ گوشتی کار کند. سفرهای ماجراجویانه، جلسات کاری و غیره. آن را همیشه همراه خود داشته باشید زیرا می توان از آنها در حین کار استفاده کرد.     دارای طراحی دستگیره بدون لغزش و جوهر یکنواخت است.قلم خط کش چند منظوره دارای بدنه ای شیک با گیره ای شیک است که به شما امکان می دهد خودکار را بدون افتادن در جیب ها حمل کنید.

    قيمت : 139000 تومان
  • یک آویز لباس های شستشو شده است که جنس آن فلز ضد زنگ و با کیفیت خیلی بالا بوده که روی آن با رنگ نسوز پوشانده شده است.

    قيمت : 129000 تومان
  • موقع کوهنوردی، سفر و... به همراه داشتن آب سرد یا گرم به شرط این که دمای انها تغییری نکند خیلی لازم به نظر میرسد.فلاسک دماسنج دار با طراحی هوشمندانه ای که دارد ,دارای سنسور دمای هوشمند برای اندازه گیری دما هست که به راحتی میتوانید با ضربه زدن روی صفحه LCD ان از داغ بودن یا سرد بودن محتوای فلاسک باخبر شوید.

    قيمت : 299000 تومان